|
|
|
|---|---|
|
Kan inte bestämma mig för om jag ska fixa utseendet med styling, lack osv. först eller om jag ska börja med motorn o allt va det innebär.. Va tycker ni?? //Gandsjö | |
|
well, personligen tycker jag att det är mycket roligare att fixa motorn när bilen är superfräsch... men många tycker säkert tvärtom så... Men om du fixar utseendet först så kommer ju kärran se vrålsnabb ut innan den egentligen är det.. he he o det måste ju va ett plus va? |
|
|
Motorn tycker jag... Är ju mycket roligare å komma med en originalare men med mycket motor i än att komma i en skitfin stylad bil men bara pysa lite eller vad man ska kalla det... Ni fattar vad jag menar... :D ///rang |
|
_WmB_ |
satsa 50/50 så blir det i alla fall nåt gjort av det vardera |
|
Börja med motorn. Skitkul å dra ifrån styilng-nissarna med nått som ser ut som en rishög :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Mer go än show! (även om lite puts inte är fel) "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jag tycker du ska börja med utseendet! Vad spelar det för roll om bilen går snabbt? Man får juh ändå inte överskrida hastighetsbegränsningarna! Huvudsaken- tycker jag, är att bilen rullar frammåt i uppförsbacke ;) Sedan är det ju fler som ser all tid man lagt ner på bilen. Plus att det är jäkligt snyggt med stylade bilar! Lycka till vad du än bestämmer dig för!! Äger en ilsken "humla" vid namn 318 E36 |
|
|
Antar att det gäller 525:an? :-) Fixa utseendet först - definivt. (Medveten felstavning...) Motorn kostar för mycket att fixa, om du ska nå några större resultat; och har du de pengarna, kan du lika gärna byta bil till ex M5? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.