|
|
|
|---|---|
|
Hej, Ursäkta en dum fråga, men vi har precis köpt en Z3M-97 Roadster :-), och jag kan inte klura ut vad en knapp skall användas till ? Den sitter monterad bak, mellan stolarna, och under förvarings facket. Ser ut som för uppvärmning bakruta, men ..... det är ju en cab ! Finns inte heller med i instruktions boken. | |
|
De är en fläkt för att få bort imma osv. Har också detta på min M...ganska ovanligt faktiskt ;) |
|
|
supercharger: Din bil är av allt att döma förberedd för hardtop och eftersom bakrutan i denna har en värmeslinga är knappen till för den. Knappen fyller alltså ingen funktion så länge någon hardtop inte är monterad. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
yatooil: fläkt för att få bort imma... e du full eller =) nä det e som masten säger, knappen för värme i bakrutan när du har hardtop monterad. /Magnus |
|
|
Hej Jag har tre platser för knappar. Två är tomma (med täcklock) och den tredje är en lysdiod som blinkar när larmet är aktiverat. sv såld 1.8 -98 |
|
|
Verkar vara väldigt olika, jag har mina knappar till stolsvärmen där och en tom. Larm dioden sitter fram tillsammans med knapparna för suflett och ASC'n. Fredrik M |
|
|
Hej! Det är värmen till bakrutan om man har hardtopp..som jag har på min Z3 2.8 -97...hardtopp ev till salu!! |
|
|
Om nån har en prisvärd HT hellst med fästen så äre bara å maila! va ska du ha för din Magnus? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Hej! Vet ej riktigt vad jag ska ta för den..den är svart till färgen..såg att du ägde en röd Z3 |
|
|
okej... japp stämmer, svart kan nog bli sjyst annars, men annars så får farsan lacka om den... är iaf ute efter en ht till bra pris... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Okej..du får maila över ett pris på min mail om du är intresserad! | |
| Jag såg i dag en Silver Z3 med svart HT. Såg rätt intressant ut. Inte alls fel med olika färger... | |
|
Beror ju iofs på färgkombinationen... Jag skulel vilja se en evergreen hardtop på en ljusröd Z3 :)) |
|
|
Hej! BMW E36 cab har en fläkt för bakrutan... samma knapp som för värmen till hardtopen. (Är ej full.) Vet ej hur det är i Z3. =) MVh Björn |
|
|
Nja nåt som matchar de här priserna.. Men ja har nog inte ekonomi för det just nu.. Länk Länk //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
ligger väl runt de priserna! mvh magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.