AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.299

Knapp mellan ryggstöden ?

su
47
supercharger
530 Touring -03
Hej,
Ursäkta en dum fråga, men vi har precis köpt en Z3M-97 Roadster :-), och jag kan inte klura ut vad en knapp skall användas till ? Den sitter monterad bak, mellan stolarna, och under förvarings facket. Ser ut som för uppvärmning bakruta, men ..... det är ju en cab ! Finns inte heller med i instruktions boken.
De är en fläkt för att få bort imma osv.

Har också detta på min M...ganska ovanligt faktiskt ;)

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
supercharger: Din bil är av allt att döma förberedd för hardtop och eftersom bakrutan i denna har en värmeslinga är knappen till för den. Knappen fyller alltså ingen funktion så länge någon hardtop inte är monterad.

/Masten

"En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW"
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
yatooil: fläkt för att få bort imma... e du full eller =)

nä det e som masten säger, knappen för värme i bakrutan när du har hardtop monterad.

/Magnus
jw
2
jwg
Z3 1.8 -98
525i Touring -01
650 CS -04
Hej
Jag har tre platser för knappar. Två är tomma (med täcklock) och den tredje är en lysdiod som blinkar när larmet är aktiverat.
sv såld 1.8 -98

Verkar vara väldigt olika, jag har mina knappar till stolsvärmen där och en tom. Larm dioden sitter fram tillsammans med knapparna för suflett och ASC'n.

Fredrik M
Ma
72
Magnus_Cab
Bmw 328 cab
Hej!
Det är värmen till bakrutan om man har hardtopp..som jag har på min Z3 2.8 -97...hardtopp ev till salu!!
Om nån har en prisvärd HT hellst med fästen så äre bara å maila!
va ska du ha för din Magnus?

//Svebba
- Jag är schnell !
Ma
72
Magnus_Cab
Bmw 328 cab
Hej!
Vet ej riktigt vad jag ska ta för den..den är svart till färgen..såg att du ägde en röd Z3
okej...
japp stämmer, svart kan nog bli sjyst annars, men annars så får farsan lacka om den... är iaf ute efter en ht till bra pris...

//Svebba
- Jag är schnell !
Ma
72
Magnus_Cab
Bmw 328 cab
Okej..du får maila över ett pris på min mail om du är intresserad!
Jag såg i dag en Silver Z3 med svart HT. Såg rätt intressant ut. Inte alls fel med olika färger...
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Beror ju iofs på färgkombinationen...
Jag skulel vilja se en evergreen hardtop på en ljusröd Z3 :))
Hej!

BMW E36 cab har en fläkt för bakrutan... samma knapp som för värmen till hardtopen. (Är ej full.) Vet ej hur det är i Z3.

=)

MVh Björn
Nja nåt som matchar de här priserna.. Men ja har nog inte ekonomi för det just nu..

Länk

Länk

//Svebba
- Jag är schnell !
Ma
72
Magnus_Cab
Bmw 328 cab
ligger väl runt de priserna!
mvh magnus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.