AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
497

Prisfråga 520 Touring -97

Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Länk

Kan man få några kommentarer? Är det ett rimligt pris?

Vad finns det för fallgropar på denna modell??

Mats
BMW CS #5847
Länken går ej att öppna...
Nu gick den att öppna... :)
Tycker priset är i överkant med tanke på motoralternativet. Du borde väl kunna hitta en 523:a för den pengen?
Tror att många finner 520 för slö innan motorbytet 01? förhållande till bilen och gör den ganska kall på marknaden. Tror att en 523 är både mer ekonomisk och att lättare att sälja.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Lite mil och svensksåld är ju + i kanten, 520 är ju kanske lite kallare än övriga pga den sägs vara slö. Har inte själv kört nån men tror att den räcker för normal körning utan att man ska plågas. Med en liten prutning så får man väl ändå säga att det är hyfsat pris för en bil som man kan anta är "ärlig".
520 med automat, nej tack!!
Den klena motorn kombinerad med den fina automaten gör tyvärr varken bilen eller autaomten rättvisa...

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
1.455
tegel
E82 125i Coupé 2012
F07 530d xDrive 2016
Hej,
bilen är slö med den motorn men å andra sidan är den knäpptyst och helt silkeslen. Och då menar jag knäpptyst, jag körde en -98 en gång med 150-hästarsmotorn och slog i varvstoppet flera gånger innan jag lärde mig växla i tid.

/M

Min bil:
Länk
Priset är klart i överkant enligt min åsikt.

/Simon
hej,

Jag tycker också priset är saftigt med tanke på hur svårt det är att kränga E39 Touring idag. För runt 100-120 bör man kunna få loss en bättre utrustad 523 -00 Touring.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918

Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-)
Kristoffer_L:
En sv-såld 523iat -00 för 100-120tusen?? Och vart hittar man en sådan?? Låter väl "lite" billigt eller??? Nu snackar vi inte importbilar där någon påstår "det e en -00:a!" när bilen är tillverkad 9905 utan ens s-bok osv.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.