|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, har någon med en usa import bytt den delen av kofångaren fram som håller regskylten från en usa till en europa version? På min E46 är listen fram delad så att den biten där skylten skruvas tydligen kan bytas separat. Ser ju verkligen illa ut nu när jag skruvade på mina ordiarie skyltar. Någon som har en aning om kostnad kanske? Med tanke på att det bara är en bit plast och gummi är den väl säkert riktigt dyr... :-) | |
|
Den bör kosta runt 200:- (nr9): Länk Men det är väl bättre att begära dispens hos Vägverket, så att du kan få en liten och snygg skylt? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tack för länken. Måste nog säga att jag tycker att de små skyltarna inte är så snygga dock men visst det är ju ett alternativ. -J |
|
|
Många här skulle betala massor för att få ha de små skyltarna på ett lagligt sätt... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Möjligen om jag fick behålla mina California plates men inte med svenska... :-) Smaken är delad antar jag... |
|
|
Montera den lilla Svenska ovanpå Californiaskylten/ar, det hade jag gjort, det ser även bättre ut i skylthållarna. För egen del, skulle jag inte köpa en dyrare bil "läs över 10tkr" i Sverige om den inte har små regskyltar, undantaget mycket speciella bilar. Mvh Stephan |
|
| Har beställt list för liten nummerplåt till E39:an och kommer att köra med "reklamfirmaskylt". Smaken är som baken, listen är lätt att byta men jag skulle givetvis tagit chansen att lagligt köra med små skyltar vilket du kan! Många här på forumet hade offrat ena handen för att få sitta i din sits i nummerskyltsfrågan! | |
|
Saxpy; En lösning du kan göra är att ansöka om liten fram, men inte bak, då kan du fritt välja under ditt ägande av 325:an att använda stora skyltar med Europeiska skylthållare, men inte låsa nästa ägare vid dom stora. Mvh Stephan |
|
|
Håller med Stephan735i, köp dig valfrihet och en viss möjlighet att få ut mer för bilen vid försäljning. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.