|
|
|
|---|---|
|
Undrar om nån har en riktig bild på en japanröd e-90? Har ju kikat på den i bilkonfiguratorn på Bmw´s hemsida men skulle vilja se riktiga bilder. Såg nån e-39 kombi med m-pkt och den färgen som var riktigt snygg i alla fall. Tack på förhand! sw | |
|
Wadstedt, E39:an du såg var sannolikt Imolaröd. Japanröd erbjöds mig veterligen aldrig till E39. Eller har jag fel? :-S Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| I går var jag till BMW här i Finland.De hade en röd E 90.Den var jätte snygg.Själv har jag beställt en vit E 90. | |
|
Kalle Det är 530d som är till salu för 199k på bla blocket. Det står japanröd men du kanske har rätt i att den är imolaröd. Har alltid gillat den röda så det kanske är annonsören som har fel? Skulle gärna sett en länk till bilder på en japanröd e-90 ändå om nån har. Harry Funderar också på en vit trea men väntar nog tills touringen kommer. Nån som vet när den dyker upp? Antar att du beställt en 320d? Vilken utrustning har du valt till och vad blev priset efter rabatt? sw |
|
|
Jag så en vit E90 på en biltransport, kan säga att det var riktigt läckert! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe Har sett bilder på en vit E-90 och tyckte också den såg jäkligt bra ut i den färgen. Frågan är man man vågar köpa en vit bil för 350k....... Får fundera lite tills kombin kommer.....= ) sw |
|
|
Japanröd fanns som standardkulör till E39. Inte så vanligt men jag har sett diverse japanröda E39:or på mobile.de mm. Asplunds bil i Borås hade btw en japanröd 530D-01 för ett tag sedan. //Chrille |
|
|
Den här tror jag är japanröd... Länk /Johan Min bil: Länk |
|
|
Beklagar...jag hade fel angående Japanröd, och bilen som Wadstedt pratar om är mycket riktigt Japanröd och inget annat. E90 var väldigt läcker i japanröd, men vita blinkers runt om hade varit ett lyft! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Min 325 E90 är ju Japanröd! Hur frän som helst! Lever som på moln sen i lördags. Men säg inget till någon om färgen, då börjar ju alla beställa röda bilar. Det är roligare att vara lite ensam. Mvh Salesman |
|
|
Johan99 Älskar din bil......= ) Blir det en ny treseriekombi och det går så specar jag nog upp inredningen som på din bil. Snyggt med svart skinn och björkpaneler. Mycket bättre än de mörka tråkiga panelerna...... Du ska inte byta bil snart och sälja din bil billigt till mig? sw |
|
|
Wadstedt79: Tacka :) Kul att du gillar den. Och allt är ju till salu ;) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Släpper du den om ett år för rätt pengar så är jag mycket intresserad.....= ) sw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.