|
|
|
|---|---|
|
Kanske en dålig jämförelse men... Har börjat att snegla oroväckande mycket på nya Audi, tycker den ser snygg ut. Så idag bestämde jag mig för att kolla in nya Audi i Uppsala. Åker dit och sätter mig först i en A4 och sedan i en A6, och visst ser den elegant ut även invändigt. Men när jag sitter i den ett tag och börjar att jämföra med min X3:a, så tycker jag att X3 ger ett robustare intryck trots den spartanska inredningen, och vilken sardinburk jämfört med X3:an den är, sorry Audi! Så det blev inte ens en provtur med Audin. Tror inte jag gick miste om nåt i alla fall! Även klangen i dörren reagerade jag negativt på, när man stänger dörrn i X3:an så är det som att stänga en kassaskåpsdörr. Ursäkta alla Audi-ägare, men det blir BMW ett tag till. Fast jag tycker fortfarande att bilen är elegant. /Anders | |
|
När jag lämnade Audi, så var det med raska steg mot X3:an, för att väl därinne förstå att jag är BMW-frälst sen den där dagen i maj 1976! Blir svårt att byta märke:-) /A |
|
|
Håller med dig...springer ofta på Perssons (Audi) i Uppsala då jag har bekanta som jobbar där. Trots kanonrabatter och jättefina bilar så är det helt omöjligt att ta beslutet om att byta märke. Att det ska vara så svårt? /J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.