|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har nu i nåra dagar spånat runt på olika fälgar men inte riktigt fastnat för något som inte e svindyrt Men De jag har hittat är Rh Phonix 19". original 19" e intressanta. Även Hamann mk2, tror de heter så. Vilka tycker ni skulle passa på min bil?? Även andra tips på fälgar tas tacksamt emot. Vill helst hålla mig under 20kmed däck eller däromkring. Nån som känner nån som har fälgar att sälja? 19" M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk | |
|
Här finns lite tips: Länk |
|
hampe m3 |
BBS Challenger i 19" ser brutttalt snyggt ut på e46 då dom sväljer ju rätt mkt i bak hjul husen. buktar in något otroligt mot navet, o dom e ju ej svino dyra heller.. |
|
Hampe!! BBs challenge e ju jäkligt snyggga, det måste jag medge.. Men dessa då? Länk M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk |
|
|
Länk dessa e också aktuella. Hamann hm2. Tycker de e mkt fina. M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk |
|
|
Anders: Dagens i-landsproblem ;-) ___ //Ulf |
|
|
Dessa är mycket snygga Länk Passar M6-fälgarna, så dessa Länk Min: Länk |
|
|
Tror jag såg sånna Hamann hm2 tillsalu nya i kartong på blocket. Kanske kan vara bra köp. Nicke |
|
|
20 Tum RH Phönix ;) |
|
|
Rullar en röd m3 e46 här i Göteborg med torktumlardjupa SSR GT3 fälgar som är sjukt sköna på den bilen. Vet ej priset dock... Annars är dom tidigare nämnda Hamann Hm2 läckra och i rätt prisregion. Mats |
|
|
Mats Landh: Det var nog Imola`s förra bil du sett. Länk MVH / Jacob |
|
|
Jacob: Jajamen, det är den jag tänkte på. Mats |
|
hampe m3 |
Länk mumma |
hampe m3 |
kolla bak fälgen :) så ska det se ut Länk |
hampe m3 |
hittade litte fler shysta bilder på bbs ch uttan massa plast tjafs. Länk Anders w, har du bestämt dig?? tycker du ska slå till på bbs ch, har hört att däckisen att dom ska va rätt hållbara åckså, sen så ska det va litte mer rejs än bling bling på en m, tycker ja i alla fall :) |
|
CSL orginal, BBS LeMans, HRE 540R eller SSR GT3 /Robban |
|
|
CSL original. Annars BBS LM. Det ska va "rejslook" på en M3:a, inte "pimplook".... |
|
|
Tror inte du hittar mycke för 20000:-. Hade kollat på beggat från USA. Finns lite mer att välja på där... /Johan Min bil: Länk |
|
| Nej, för 20´ får du nog inte så mycket som sagt. | |
| Någon som vet var man kan köpa SSR GT3 i Sverige? | |
|
Hittar jag ett par CSL fälgar till ett bra pris så säljer jag mina SSR /Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.