|
|
|
|---|---|
|
Hej ,nån som har tips på openAir filter som passar till en 750 -89? Skälet är mest att det blir trångt när man byter originalfilter vä-sida och det lilla röret från kylaren ligger underbart till när man ska lyfta filter-burken! Någon tidigare ägare hade haft av röret så det började läcka vid när jag skulle byta luftfilter! | |
|
Kajc: Jag vet att Jesperado här på forumet har Open-Air filter på sin 750. Kanske han kan hjälpa dig med tips. Välkommen på forumet. Mvh Jan. |
|
|
Tackar ! Har varit med tidigare men har kört lite Jänk emellan . Kom till mina sinnen och köpte en 750 med en massa jobb (självplågare??) Ska kolla med Jesperado.... Kaj |
|
|
Jag kör med öppna koniska filter från BMC... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Kanon ,jag antar att det inte är något annat att tänka på vid bytet? |
|
| Kör me öppna JR..Ger säkert många pållar till lr inte? Synd bara dom som monterade dom va seriösa å strippa upp dom me strips i kylarn iställe för nå snyggt | |
|
Hej! Lite "kallluft" och kanske en avskärmning smakar mumma för motorn oxå :-) mvh: mr_majzoo icq: 29815001 |
|
|
Tackar för snabba svar och alla tips! Kaj |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.