|
|
|
|---|---|
|
Hej Har bara ca 0,2 bar på ena halvan emedan den andra har ca 0,6 bar. Den på 0,2 fladdrar till tusen så det verkar som den inte kan bygga upp ett undertryck. Någon som har bra ideer eftersom jag nu tycker mig ha kollat en hel del. Eftersom det har med insprutningen att göra så får jag ojämn tomgång. Efter 2500 v så märker man ingenting men det kanske är så bara. ClG | |
|
Hej Kurt. Lite ospecifik fråga men om motor'n inte bygger upp under-tryck , så måste du ha läckage vid innsugspackningen, eller en läckande vacumslang.Hade inte du bytt kammar?.Problemen Kanske hör i hop. M.V.H JAWEN |
|
PETER.O |
Hej. Om nålen fladdrar som du beskriver, har du antagligen en otät/bränd insugsventil.alt att en lyftare pumpat upp sig så ventilen ej stänger. MVH Peter. |
|
Hej igen alla som svarar. Att jag skulle ha ett läck vid insuget tror jag inte eftersom jag gjorde rent ordentligt samt kollade och kände på packningar. Innan ditsättning så klämde jag på en ring med packningstätning för att ta eventuella sprickor. Har fått ett nytt tips som jag skall kolla tillhelgen. En mek sa att man kan få fenomenet om en bränslepump falerar. Så jag återkommer men som sagt var inga tips är fel. ClG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.