|
|
|
|---|---|
CIP |
Hoppas ni hjälper mig. Panelen fungerar som den ska, inga problem där. Man kan ju trycka in en knapp för kyla (den som ser ut som en snöflinga), och då blir det kallare. Problemet är att det blåser AC-kallt (om ni fattar) hela tiden. Hur stor är sannolikheten att det är fläktmotståndet? Ska jag börja med att byta det? //Mange Länk |
|
Finns väl en "rullknapp" vid munstyckena i mitten där det finns två lägen, kallt eller varmt! Har du kollat den? Den som ser ut som en snöflinga är AC-knappen! |
|
CIP |
Var det ett skämt eller förstod du itne problemet? :)) Tack ändå, men det är andra fel.. tyvärr. //Mange Länk |
parolof |
fläktmotståndet(en) styr bara de olika hastigheterna på fläkten |
|
stensth är kanske inte så illa ute...om det vredet står max på blått så blåser det endast kallt tror jag. Sen kan det ju helt klart vara nåt annat. Fläktmotståndet dock tror jag absolut inte det är då det som sagt styr hastigheten på fläkten bl.a inte kyla/varmt En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Hej CIP! Vad är det du har problem med? Du får nog förtydliga din fråga något enormt, för du är aningen luddig i din frågeställning! Får du aldrig värme eller säger du att brytarn för ac'n inte fungerar? "Ac kallt hela tiden"?? Mvh // Martin |
|
|
Nej jag skämtar inte! Har för mig en kompis hade ett liknande problem på sin E36:a och då stog den "rullknappen" på kallt, en knapp som han inte upptäckt tidigare! |
|
|
Tjena! Stenst har nog rätt! Kolla hur rullknappen till vänster ovanför stereon står. Är den på blått blåser bara kallt...det är inget skämt... Mvh Peter |
|
|
Vad är meningen med denna knapp? Finns det någon anledning att inte ha den på rött hela tiden? Mvh Johan |
|
| Jiie: Vill du åka med värme en varm sommardag?=) | |
|
Men det går ju att få kallt även med knappen på rött. Det kanske ser annorlunda ut på E36 men på min har jag alltid rullknappen på rött. Sen ställer man in värmevreden på varmt eller kallt. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.