|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| Annonstext rubriken kan nog lätt misstolkas" BMW M5 E28 Original 40"KM!!!" | |
|
jag hade lätt betalt 200 000 kr för en E34 M5 3.8 med 400 mil på mätaren! __ ///M som i Mugge. |
|
| 4800 mil har M5:an gått. | |
|
Jag hade lätt betalt 400.000 för en fullsmackad M5 E28 med 400 mil på mätaren... BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!! |
|
|
En M5 E34 med 400 mil på mätaren hade varit en riktig dröm för mig! Jag kikade på en sv.såld E34 M5 3.6 för ca ett år sedan. Det påstods att bilen hade rullat 5800 mil. Men jag och min granne behövde inte syna bilen alltför länge innan vi var överrens om att den hade rullat det 3-4dubbla:(. Stor besvikelse var det, då jag trodde jag hade hittat världens fynd! Någon som vet om det finns en lågmilad M5 E34 någonstans i Europa till salu? Älskar denna bil... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Seven_: De är fina bilar med utmärkt kvalité! Du får skaffa dig en sån :) //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Schnitzer...ja, det får bli en sån en dag...mycket välbyggt och fin kärra! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Seven: Ser att du har lyckats hålla dig från att byta visst kliar det extra mkt nu då sommaren är här. mh Länk |
|
|
mattias: Ja du anar inte som jag har velat fram och tbx i mina bilbytestankar. Men faktum är att varje gång jag sätter mig i min bil eller ser den för den delen, så blir det nyförälskelse på nytt*S! Tycker jag har lyckats få den så fin nu, så jag är övertygad om att jag hade ångrat mig om ja sålt den i dag. Men visst, du har helt rätt...det kliar extra mycket nu när sommaren är här! Jag siktar på ett bilbyte till nästa vår. Trivs du med din nya Touring? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Seven : Den har nästan blivit för bra saknar faktiskt E39:an den var betydligt roligare att köra. Spara som fan och så köper du en till istället då behöver du inte ångra dig. mh Länk |
|
| Seven_ : Rör du dig i lödde/hofterup trakten? | |
Njuren |
hade lätt betalt 400 lappar för en fullsmackad E28 med navi/tv,PDC hela paketet! BMW - i nöd och lust? |
|
Nu är den till salu igen ser det ut: Länk Fortfarande en lågmilare men kanske något mindre unik. Vad tror ni han kan få för den? Mvh Johan |
|
Angeleyes |
Jag skulle vilja värdera den till 45-50.000 SEK, beroende på skick. Som BMW entusiast skulle jag kunna tänka mig att betala upp emot 70-80.000 om det hade varit en 525 24v. |
|
Jag tror att det är en väldigt svårsåld vagn... alla eller i varje fall de flesta tycker nog att det är lite roligt att den bilen finns, men jag tror att det är väldigt få som skulle vilja ha den och ännu färre som skulle kunna tänka sig att betala någon större summa för den. __ Bilblogg: Länk |
|
| Håller med Mugge. Blir svårt att få ut några pengar för den. Det "unika" är borta. | |
|
Håller med, numer är det "bara" en vanlig 518 som råkar vara i väldigt bra skick. Visst är det självklart en jättefin bil på alla sätt och vis men det unika är borta som sagt. Själv skulle jag nog inte ens köpa den om priset sjönk med 40000 men det är jag det. ///BMW - Was sonst! |
|
|
35-40 känns väll som ett bra pris för den, förstår inte varför haninte lät den vara i "nyskick" med 6 mil på mätaren förstör ju hela grejjen, synd synd When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
vad vart det han hade gjort med bilen som förändrade den då den gått 6 mil? |
|
|
Aquila, han körde några tusen mil med den. Fast jag håller inte riktigt med. Jag tycker inte att det är jättefantastiskt med en 518i som gått 6mil som man ska ha stående i garaget. Kanske lite annorlunda om det varit en M5 touring, då kanske man skulle kunna se det som en framtida investering och hoppas på att en rik samlare i Europa plötsligt vill ha bilen till varje pris. Däremot kan jag tänka mig att det är rätt läckert att ta ut bilen en fin dag och få känna på en e34 i nyskick. Jag tycker ägaren gör helt rätt, använd bilen vid rätt tillfällen och ta väl hand om den. Då tror jag att den nästan kommer att behålla sitt värde, den var egentligen inte speciellt dyr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.