|
|
|
|---|---|
danne26 |
Hej Undrar om någon vet något bra och seriöst ställe i stockholm eller närheten av stockholm som är MYCKET seriösa och DUKTIGA? Betalar gärna lite extra för att få ett bra resultat i och med att min bil är svartmetallic och jag vill inte ha den "flammig". Tror ditec är bättre än mr cap eller har kanske fel??? verkar som att att folk blir mest nöjd med ditec i alla fall... mvh |
|
Stockholms Bilvård är erkänt MYCKET duktiga och noga. Dem använder Ditecs sortiment. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| undvik Mr CAP i hammarby. Riktigt dåligt. | |
|
Boka en till hos Jörgen på Sthlms Bilvård!!! Senast jag ringde dit (cirka en vecka sen) så fanns det lite luckor kvar i April. Pappas 530 ska in där snart och min M3a också! Bättre service och resultat är riktigt svårt att hitta i Sthlm. Alltid trevligt bemötande! Mvh Tobias |
|
|
"tid" ska det ju stå! =) Mvh Tobias |
|
| vill veta varför MrCAP Hammarby är riktigt dåliga.vet att Fedrik Carlund som driver den enheten är mycket seiös person,så om du har varit missnöjd med någonting så framför det till honom,så kommer ni att lösadet tillsammans | |
blitz |
slussen turtle center |
|
Som andra redan sagt, Sthlms Bilvård har jag varit hos med tre bilar och blivit helnöjd varje gång. Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Fransosen |
|
|
Waxdepån i Arninge. www.lackskydd.nu Duktiga, seriösa och noggranna. Kör till största del med Lahegas produkter. |
|
| Länk | |
|
Om jag var dig skulle jag undvika Ditec iaf för jag tycker inte deras behandling har någon större långverkan. De tar hutlöst betalt och redan efter nån månad märker man att glansen avtar och lacken blir sträv. Med tanke på att jag själv har jobbat som rekondare en gång i tiden skulle jag rekomendera någon mindre firma. De mindre firmorna brukar oftast hålla hög kvalité, det är min uppfattning. Ett tips är att besöka rekondfirman innan och se hur de verkar. Annars kan jag varmt rekomendera MrCap i Västerås, om det inte är för långt att åka. Några foton jag tagit: Länk |
|
| MrCap är ju det sista jag skulle välja av alla alternativ. | |
|
Jag skulle åka till Mr.CAP i Täby. Mycket duktiga killar. Ni som är så missnöjda med Mr.CAP, har ni lämnat in bilen själv eller är det något ni hört???? Om jag skulle vara missnöjd skulle jag vända mig till den Mr.CAP som gjort behandlingen så fixar dom det säkert. |
|
danne26 |
Tack för tipsen Bestämde mig för Tefcar i Sundbyberg hos en kille som heter Roland. Han är pedant och mycket noggrann,har ca 12 års erfarenhet vilket jag förstått är viktigt. Han gjorde en del extra saker jag inte behövde ens betala för,la på sån där "vätska" (så regnet rinner av) på framrutan,damsög bilen o putsade lite invändigt samt putsade upp gummit på däcken. Han gjorde ett otroligt bra jobb och var seriös o trevlig. Hör av er till han om ni vill använda er av tefcar,jag blev jätte nöjd med jobbet. Bra priser har han också. Tefcar i sundbyberg Varmt rekomenderad av mig! Fun can you have when you have won |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.