|
|
|
|---|---|
| Finns det någon som vet om det finns adaptrar så även min SonyEricsson Z600 skulle kunna passa i min 530 E60. Jag har Handy Bluetooth, men listan på telefoner som passar är inte särskilt lång, och innehåller inte min. | |
|
Hej! på följande länk hittar du information om vilka telefoner som är certifierade samt vilka som det finns en snap in adapter till så att du kan ladda den samt använda yttre antenn. Länk Länk Mvh Janne |
|
|
Hej, En del telefoner passar fast de inte står med i listan. Till exempel kan jag använda SE K700i i vår BMW (har dock ingen adapter, tyvärr) Ett problem med vissa Ericsson telefoner är dock att den kopplar av och på hela tiden. Dette lösas vid att radera samtliga SMS i telefonen... Lite jobbigt, men det fungerar... Vet någon om det finns en adapter som passar i armstödet för en SE K700i ?? BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Om telefonen inte finns med på BMWs officiella listor så fungerar de tyvärr inte till 100%. Det beror på vilka BT standards (profiles, protocols, etc.) som de olika telefonerna stöder men också på vilken version av BT ULF eller TCU modul som sitter i bilen samt version på programvara i telefonen. Länk Länk /RS2 |
|
| Det visar sig alltså att min Z600 kan användas, fast utan att kunna anslutas till antenn och laddning. Men hur får jag igång det hela? Jag aktiverar telefonens buetooth, och söker nya enheter men inte hittar de varandra inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.