|
|
|
|---|---|
|
hej har en 528 e39 med navi och tv och har en Sony cdx-t70mx mp3 växlare men hittar inga fördragna kablar i bagaget för växlare hur kan jag fixa detta?? kan jag lämna in bilen nånstans så dom fixar kablar?? isåfall vart ?? | |
|
Du behöver adapters, t.ex.: Soundgate SNBMWV5 - BMW till Sony adapter Soundgate BMWDSP - DSP Adapter Finns inte kablage fördraget för BMW's egen CD-växlare kan detta eftermonteras utan större åthävor. Mvh Björn |
|
| ok vart kan man eftermontera kablaget ??? | |
|
1x 61 13 8 377 072 Kontakthus, spänning och buss-signal 3x 61 13 0 006 663 Kontakthylsor med påkrimpad kabel 1x 65 12 8 364 756 Signalkabel Signalkabeln pluggas in i Bordmontor radion som sitter längts in i vänster bakflygel. Spänningskontakten innehåller, jord, +12v samt buss-signal som är lätt att finna där ibak. Mvh Björn |
|
|
Ja, och var: se nr 2 här: Länk för signalkabeln. Mvh Björn |
|
|
ok tack för all hjälp men jag har fortfarande inte fått reda på vart man kan lämna in bilen så dom kan dra kablarna :) kan man lämna in på bmw verkstad ?? |
|
| ingen som vet ??? | |
|
så nu är växlaren monterad och funkar fint men finns det nåt sätt att få fram artist och låt på skärmen?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.