|
|
|
|---|---|
|
Jag försökte kontakta kansliet på BMWCS idag, men får bara felmeddelanden i retur på båda de adresser som fungerat tidigare. Är det någon som vet varför, och hur kan jag kontakta kansliet istället? Så här ser felmeddelandena ut: kansliet@bmwcs.com Hi. This is the qmail-send program at giles.algonet.se. I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. : Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1) bmwcs@algonet.se This is the Postfix program at host lmfilto03.st1.spray.net. I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations. For further assistance, please send mail to If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below. The Postfix program : host mail.glocalnet.net[213.163.128.200] said: 550 RCPT TO: User unknown (in reply to RCPT TO command) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Erik, Ja, vi har problen med inkommande mail till kansliet för närvarande. Se till att kansliet@bmwcs.com är adresserat som bmwcs@algohotellet .se. Har du brådis eller att ärendet är viktigt kan du ringa kansliet på nr. 026-649170 alternativt skicka e-mail till kanslisten margareta.soderblom@telia.com eller till mig goran.benjamin@bmwcs.com så ska vi ta hand om ditt ärende. Hälsningar Göran Benjamin Ordf. BMWCS |
|
|
Jag provade bmwcs@algohotellet.se , men fick även där samma fel: Hi. This is the qmail-send program at giles.algonet.se. I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. Jag mailar nu Margareta (och en kopia till dig), så hoppas jag att ni kan hjälpa mig med mitt trevliga "problem". Tack på förhand! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.