|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Just det! Jag söker vilken info som helst om den omnämnda bilen och hoppas ju också att någon av de 17 tidigare ägarna ska befinna sig här på AutoPower! =) | |
|
Vart rullar den? tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Sök på bilregistret! På deras internetsida kan man kolla tidigare och nuvarande ägare till bilen. börja med FGC 001 , FGC 002 osv..... det finns jui bara 1000 alternativ. "It's furious to be fast!" |
|
|
Gällivare Ska springa och hämta VV's utdrag i faxen just. Den har tidigare gått i Grums, som tydligen är i närheten av Säffle/Arvika |
|
|
Har du inte siffrorna också? Jag ringde på någon på bilannonser för ett par månader sedan. På den var kopplingen kass och han ville ha 10000:-. Det var någonstans mellan vänern och vättern. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Jo, jag har siffrorna men de vill jag väl inte ge ut bland alla M535i-törstiga BMW-hajar här, väl? =) Den har varit i Gällivare sedan sommaren -02. Och Arvika/Säffle ligger faktiskt väster om Vänern. =) |
|
|
Haha, det var länge sedan jag läste geografi..:-) Du har helt rätt, man får vara försiktig om man hittar en vettig bil...:-) Själv har jag hittat en så mitt behov är stillat. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
| Grums ligger bara några mil väster om Karlstad... | |
|
erikk Misstänkte det, men Arvika/Säffle kan väl inte vara långt ifrån heller? |
|
|
Bilen rullar som sagt här i Gällivare. Jag och en kompis brukade bli i extas så fort man såg den på stan (vi är båda BMW-frälsta), den är verkligen schysst! Den absolut schysstaste M535'an jag sett iaf. Jag känner inte ägaren så jag kan inte säga i vilket skick den är, men den ser iaf väldigt bra ut och låter helt underbart! Bilen körs av en tjejj, småsnackade lite med hennes kille en gång i sommras och det visade sig att hon hade fått ta över den efter honom! :) Hade jag haft pengar och vetat ifall den är så schysst som den ser ut så hade jag inte tvekat en sekund, det var nämligen den bilen som fick mig att inse hur vackert en rak sexa kan låta, det kanske låter dumt men det är lite av en drömbil för mig och min polare! :) Kommer faktiskt kännas lite tråkigt om den lämnar stan. :\ OBS. Nu får ni inte tro att jag är ägaren till bilen och försöker göra reklam för den eftersom att detta är mitt första inlägg, det är nämligen så att jag inte kommer in på min gamla användare "Fjelliz" så jag var tvungen att göra en ny alldeles nyss. :) En M5'a är en trimmad 525'a, en E30 M3'a är en trimmad 318 ;) |
|
|
Finns det inga bilder på den? tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Länk En M5'a är en trimmad 525'a, en E30 M3'a är en trimmad 318 ;) |
|
|
Ser fin ut på bilden...:-) tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Untouchable_E Men det är väl inte så långt till Vuollerim, om du nu skulle bli sugen på lite ögon-/öronorgasm ifall affären går igenom. =) Jag har hört mig för med tre polare som gått gymnasium i Gällivare, och de "känner" båda killarna som har haft den + tjejen och de har inget större negativt att söga om den förutom att den är 20 år gammal... Ska rätt säkert kolla på den imorgon. Kan knappt hålla mig. =) |
|
|
Vad begärs för pris om man får fråga? tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Det har det inte pratats om... Jag ser först och värderar sen. Men vi vet ju alla vilket toppskick en M535i för 30' måste vara i... Men om jag gissar så är det väl någonstans mellan 20'-25' det handlar om, beroende på medföljande hjul och huruvida de värderar de fixade besiktningstvåorna som varit på många av de 13 besiktningsprotkollen sedan 2000. |
|
|
camata Jag hade nästan kunnat åka till Vuollerim nån dag bara för att kolla in den, den är som sagt lite av en drömbil! :) Om du köper bilen så ska du veta att jag kommer vara lite avis på dig, vårda den ömt så kanske jag köper den av dig en vacker dag! ;) Hoppas du blir en lycklig ägare till en fin bil! :) En M5'a är en trimmad 525'a, en E30 M3'a är en trimmad 318 ;) |
|
|
*camata* Hur går det, är du numera stolt M535 ägare...:-) tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Svar: Negativt. Om jag hade ägt den där bilen så hade jag definitivt inte varit stolt. Detaljer kan jag ge åt den som är nyfiken. Riv iväg ett mejl till mig, isf. Nu ska jag ladda upp inför högskoleprovet imorgon. God natt! |
|
|
camata Jag såg bilen igår, så jag antog att det inte vart nåt köp. Varför!? Jag som tyckte den verkade så fin :| |
|
| Utan att ljuga: EN FOLKRACEBIL FÖR 30 LÖK! Hon blev lurad på 25' för en bil med 10 tvåor. Stackars flicka... Skulle inte köpa den för mer än 5'........ Den var fruktansvärt SKABBIG, FAKTISKT! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.