|
|
|
|---|---|
|
Såg en riktigt snygg M3:a E46:a i Helsingborg för ett par dagar sedan. Den var riktigt fet, sänkt och 19" fälgar(tror jag). tror att det stod något skrivet på bakluckan i gult. Finns ägaren här möjligtvis? tvätta, tvätta, tvätta.... | |
|
Vilken färg var det på bilen? MVH / Jacob |
|
|
Ahh, såg rubriken nu.. :) |
|
|
Min är blå, men jag har inget gult på bakluckan, men däremot text på sidan av bilen. MVH / Jacob |
|
|
Oki, jag kanske har fel. Jag såg den bara när den körde förbi...:-) den svängde in på norra stenbocksgatan från hälsovägen. Har du 19". tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Den mörkblåa (topasblå) står alltid parkerad på Hälsovägen så det var nog den du såg. Det är Mickes gamla. (CoolBlueM3Coupe på forumet) Länk Här har du en gammal bild på min: Länk MVH / Jacob |
|
|
Japp, det måste varir den jag såg. Jag får gratulera till en riktig snygg bil. Måste bara fråga varför du har G.A.I stlhm på bilen? tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
|
Gammal bild, så det har hänt lite mer. Är fortfarande långt ifrån klar, men trevligt att du tycker den är snygg. Tack, tack. MVH / Jacob |
|
|
Det är ju get away in stockholm m3an ju :D Har du fler bilder på den? Tim |
|
|
Tim Strindeborg: Fler bilder finns på Zatzy.com MVH / Jacob |
|
|
Hej Jacob !! Mycket snygg bil du har . Vad är det för färg , är det estorilblå met. eller???? Min är estorilblå met. och jag tycker att den är snyggaste färgen på M3:an ( E36 ) DEt finns naturligtvis även andra fina färger MVH: Jorma |
|
|
JormaS: Trevligt att du tycker om den. Ja, den är estorilblå. Håller med, det är en riktigt snygg färg. MVH / Jacob |
|
|
Om det är den som jag låg bakom i lördags vid "gräddhyllan" (kallas det inte så i Helsingborg när man kör mot Sofiero?) måste jag säga att den är fruktansvärt fin. ///M. Pedersen |
|
| fyfan va snygg bil jacob | |
|
Är det inte han som kör så sakta med sin M3 den där Jacob ;) Även kallad bromsklossen! Du vet väl Jacob att bromsarna är ju fartens värsta fiende!!! Skoja bara lite med dig Mvh Stefan Förresten så är det den bla dem snyggaste M3orna jag har sett!!! |
|
|
Oj OJ OJ!!!! vilken fin E46a!! Det skulle vara riktigt trevligt att ha en Estorilblå E46 M3 som nästa bil!! Hur vanligt är det egentligen..någon som vet? |
|
|
Barnman: Tror det finns 3 st i Sverige. MVH / Jacob |
|
|
Ok tack för svaret Jacob! Är din också estorilblå? |
|
|
Barnman: Ja, min är estorilblå. Länk MVH / Jacob |
|
|
Jacob_m3 jag s¨åg din m3:a i fredgs i helsingborg! riktigt snygg bil! Tim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.