AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.053

Pioneer stereo till oss BMW-ägare

Hejsan!

Jag och Philly här på forumet kollade runt lite på bilstereo till hans M3a... Efter lite letande och olika förslag på stereo och högtalare så kom Philly över den här stereon från Pioneer:

Länk

Riktigt läcker tycker jag då det finns, red, amber och orange som färg =) Någon av dem måste ju passa belysningen i bilen som handsken :)

Mvh Tobias
Ser väldigt mycket ut som den DEH-P3630MP jag har i E36an (all bakgrundsbelysning skall ju vara röd). Den här är förmodligen mer avancerad dock.

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
re
169
reference
330daT -02
Jag har en sådan läckerbit till stereo liggandes till min blivande
e46a....

Känns mycket bra.

dom hittas till mycket behaglit pris på fyndborsen.se
Amber passar hur bra som helst till belysningen! =)
Har en gammal Kenwood stereo där man kan ändra färg, den har jag inställd på amber och det matchar riktigt bra!
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
har även amber inställd på min dension dh-100, passar bäst bland stereons standardfärger. men jag ska konfigurera om färgen så den blir exakt som bmw´s original.

BMW4EVER!
---
Min E39:a: Länk
Ovan länkade bilstereo, DEH-P6700MP från Pioneer passar mycket bra i BMW! Dessutom är det en vass stereo för rimliga pengar. Dubbla lågnivå, HPF/LPF, fjärr, MP3/WMA mm.mm för strax under 3000:- Klart köpläge!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Fattar bara inte varför de snålar och inte har OEL på den, hade min 6100R från 2002...

/// Viktor

Mer mos till folket
Jag tror inte att 6100R kostade motsvarande 2995:- dock? OEL finns från DEH-P7700:- som du finner från 3295:- ungefär. Då får du trippla lågnivåutgångar oxå.
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Jag har en sån stereo och jag är väldigt nöjd!
Pioneer kan sin syslöjd vill ja lova..

---
King of the road
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.