|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jo det e så att på min e36 cab 325 -94 så ska ju fönstret åka ner lite när man ska öppna dörren men det funkar bara när man sitter inne och ska ut! Inte när man ska öppna ute ifrån! Har haft isär Kontakter och dyligt och fick det då att funka en stund! Men inte länge! kan man byta givaren som styr detta eller vad ska man göra?? Mvh Jolla Dive It Like You Stole It!! | |
|
japp..den är den där lilla microbrytaren som e slut..kostar 200ungefär.. the sky is the limit! |
|
tvåtakt |
Är inte riktigt säker, men det är inte brytaren på själva låset/handtaget ni menar, va? Den som styr rutan sitter väl i låskistan? |
|
Sitter det en till brytare vid handtaget?? har kollat den som sitter vid låset bara! Dive It Like You Stole It!! |
|
|
nej inte vid handtaget, utan låskistan sitter den. den styrs av "kläppen" som säkrar dörren. hoppas du förstår min halvdåliga förklaring! /crille |
|
|
Hade liknande problem.Kollade på 2 bmw verkstad och båda ville byta motorn och styrlådan till den.Men.... Föra året hade gjort service i Kroatien när jag varit på semestern och kille som har verkstad fixade det på 5 min.Han öppnade den svarta lådan som sitter vid motorn i dörren,och löddade om något där inne.Han så det är vanligt fel på många bilar... Undrar om dom som jobbar på verkstad här i Sverige kan inte fixa det,vad har dom lärt sig i skolan,troligen bara kasta den gamla i montera nya grejer.Och då kostar det par tusenlappar. Jobbet kostade mig 150sek!!! Jolla,vet inte om det är samma problem du har,men ville seja bara att man ska kolla hos flera innan man betalar 3000 kanske (det var så mkt jag skulle betala på bmw här,om inte mer...) Lycka till! -btw,vet att det finns en duktigt kille som fixar sånt i Halland,vet inte var du bor....det är kanske lång resa för dig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.