|
|
|
|---|---|
|
kanske ska fråga på vilken sida tanklocket sitter på istället (bmw 735 ia) årsm 90 tacksam för svar! varför för att det vart noll respons på min fråga angående vxl kanske ska vända mig till nån moped chat istället eller.... jpvona | |
|
Öhh... Är det här en kuggfråga? Höger sida, eller? Ärligt talat! Folk gör så gott de kan kan. Ett forum bygger på att man delar med sig av sin kunskap (om man vill och kan). Om ingen har svarat (på nio timmar!) så kan det bero på att: 1. det inte finns någon på forumet som vet. Det ÄR inte en samling Jürgen Weisse som sitter och väntar på att du ska ställa en fråga. Det är ett gäng entusiaster precis som du (Och du visste ju inte;-)) 2. någon som är kunnig på ditt problem inte har hunnit läsa din fråga (Men om du tar det lite lungt så kommer nog hjälpen). Om du har jätte-bråttom föreslår jag att du vänder dig till en BMW-verkstad med din fråga. Mvh Anders |
|
|
jag förstår vad du menar! det var lite dumt av mig men genast fick jag respons lite förslag här o där. men ibland får man för sig att folk bara vill veta (TYP HUR FORT GÅR DIN 750) etc.tack för svaret trevlig helg janne. |
|
| Jürgen Weiss... var inte det han som var med i första omgången av Robinson? Kocken som suttit i fängelse... kan han BMW?!?! | |
|
Robinsson? Va' e' de'? Nä, Jürgen Weisse är BMW-guru (om han är bra på att laga käk vet jag inte). /Anders M3 -87 B3 -95 318i -96 |
|
| Jag har hört att Jürgen kan dra ihop en mean baguette, stämmer det? | |
Andreas |
OKQ8 i Kalix har goda baguetter annars... BMW ROCKS |
|
På 750 -91 sitter tanklokket på höger sida. Det borde vel sitta där oberoende av motorstorlek. Funderar förövrigt över tankstorlek. Enligt killen jag köpte bilen av rymmer tanken 100 liter, men enligt reg-bevis 90 liter. Är diffen "reservtank" ? Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.