|
|
|
|---|---|
| behöver man mera än detta för att ha koll på motorn och andra lite i mappningen i ett smt6? | |
| spiklyssning så klart. | |
| BMW-Andreas: Hvilken spiklyssning anbefaler du? Knock Link? | |
|
Nä knock link är inte det bästa. Vi har dyr utrustning med mikrofon på blocket,samt hörlurar. Men knock link är bättre än inget alls! |
|
|
okej, vad tar ni för att fixa det om avgasen och bredbandaren redan är inkopplad och klart? www.535twinturbo.com |
|
| Du kan mappa den, sen kan jag lyssna med spiklyssning för kaffepengar. Men vi kan inte hyra ut den,då vi ofta använder den | |
|
oj nu ska vi se här om jag bara har missförstått det hära STORT jag drar en repa eller 100 innan den går bra, SEN lyssnar du om det spikar? hur räddar det min motor? men har du rätt (vilket du antagligen har) är det rätt intressant hehe =) |
|
| Hehe du får mappa med förstånd, har du 30 grader så pajar den direkt. Men nån spikning klarar motorn,men inte i längden. Så jag menade | |
|
ahaa, okej ;) men om lamban och tempen ligger bra borde det spika då? eftersom det här är ekbloms så vet jag ju inte med 110% att den verkligen backar tändningen hur kollar man en sån enkel sak lättast? www.535twinturbo.com |
|
|
Ja det kan spika ändå. Du får kolla med tändingslampa för att se om den verkligen backar tändningen! |
|
|
okej stå på tomgången och bara lysa och trycka alltså, aaa enkelt är det ju hehe =) så har man koll på dom och tändningen står bra, anser du inte att det är nån fara? www.535twinturbo.com |
|
| Börja lågt. Kör 15 graders tänding på fullt ladd, håll koll på avgastempen bara | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.