|
|
|
|---|---|
|
Jo det är en trevlig bil men jag funderar på att sälja till förmån för nån större modell i höst. Dessutom ska tjejen övningsköra med den så det finns väl viss risk för parkeringsskador... Är jag helt dum i huvudet som funderar på nya fälgar och däck till en bil som trots allt inte är värd mer än ca 90 000? Jag har dessutom redan idag ett par vanliga 15' som har åtminstone en eller två säsonger kvar. Det får inte bli nåt för extremt som skrämmer bort nästa köpare men samtidigt skulle det kännas kul att få hotta upp bilen lite... Typ 16-17tums hade jag tänkt mig - känns som om det blir svårt att hitta några kompletta kit för mindre än 7000 (utgår från att dackonline.se ligger bra till i pris). Tacksam för synpunkter erik | |
|
Lever bara en gång..Köp nya sulor om du har pengarna,finns mängder med beg. till salu..Går alltid att sälja vid ev. bilbyte eller så blir bilen mera lättsåld eftersom vissa ser stora hjul som ett måste när de letar bil etc. /dutta |
|
|
Hehe, misstänkte att jag skulle få det svaret... och hoppades ärligt talat på det också :) Den naturliga följdfrågan blir ju vilka ni tycker jag ska satsa på. Det är ju inte direkt en M3a jag har - hittar jag nåt vettigt för under 7000:- eller är jag helt off ? |
|
| Upp igen. Nån med synpunkter? | |
|
Jag tycker att du kan leta efter fina fälgar, nya eller begagnade, så länge det är fina friska oskadade fälgar. Sen om man lägger ner så mkt pengar på fälgar och däck (speciellt om man köper nya sådana) så kan man väl behålla dem när man säljer bilen. (om de passar det vill säga). Sälja alu fälgar tillsammans med en bil är inte bra... man får aldrig igen det fälgarna är värda. Det är bättre att sälja fälgarna vid sidanom isf tycker jag. Men för att besvara din fråga, visst är det bra att investera i fina fälgar... det gör mkt för bilens utseende och upplevelse. De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.