|
|
|
|---|---|
|
Det har registrerats 310 st Z4 i Sverige från 1 maj 2003 till 4 april 2005. Av dessa är: 7 st röda 5 st svarta 2 st olivingröna 4 st toledoblåa 13 st maldivblåa 22 st merlotröda 49 st safirsvarta 87 st titansilver 120 st sterlinggrå 0 st vita 1 st "egen färg" Källa: Jacobssons bil i Jönköping | |
| Kul läsning ;) | |
|
Registrerat... det är väl inte samma som alla som finns i landet? Det kan väl inte bara finnas 5 st svarta? |
|
|
Märkligt att urbangrön inte finns med på listan då det finns minst en sån här i landet. Det är ju ingen individualfärg så jag tror inte det är den bilen som har "egen färg". mathiaso: Tror inte det är någon omöjlighet, det finns ju ändå 49 st safirsvarta, dvs. svart metallic! /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
ja! vad är det för fel på folk! varannan Z4 är sterlinggrå/titansilver. Samma förhållande gäller ju alla andra nya BMW. alla 1-serie jag har hittils sett är i sterlinggrå till exempel. ska alla ha samma färg? Köper man en ny bil så har man den lyxen att man få välja färgen. varför då vara så tråkig! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Z3c4ever, Vad var det för färg på din Z3 nu igen ? :) |
|
|
vad inte roligt med grå!!! ///325/// |
|
| På min farsas reg.bevis står det "Färg: OKÄND". Bilen är silvermetallic. Vart hade hans bil hört hemma i ovanstående statistik?? (Visserligen ingen Z4 men ändå...) | |
| Z3c 4 ever!: Man väljer nog sterlinggrå för att den är snyggast - så enkelt är det. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.