|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Såg nyss den där bilen. Den är nu såld och nya ägaren har satt på en jättehäftig framrutestreamer och kromade m3-speglar. Läckert, suck. | |
| Nu kanske jag skrev lite för fort. Den vita M3an har gått här i mina trakter och idag såg jag en vit, komplett M3-utrustad E36 med framrutestreamer och kromade backspeglar. Jag såg dock inte reg-numret på den, så jag är inte 100 att det var samma bil. Hoppas det inte var M3an! | |
| Är du säker på att det var den verkligen? för jag pratade med han igår/förrgår och då var den kvar, fick reda på att den gått 20k mil och då blev jag inte lika intresserad.. även om den motorn skulle vara perfekt skött. Han ska iaf ha varit j*vligt snabb på att trycka dit en framrutestreamer samt kromade m3 speglar om den ny är såld till ny ägare... alltså det är fortfarande den vita m3 -96 vi pratar om? tycker i så fall att han skulle behållt den i orginal skick, det är den värd. | |
|
Stybbe: Se mitt inlägg ovan! Ber om ursäkt om jag var lite snabb att dra slutsatser, men du kanske förstår att jag var upprörd :) Jag har kört och åkt med i den vita M3an, det var ungefär ett år sedan. Gick kanonfint på alla sätt och vis. Jag tror att den bilen, om den fortfarande är i samma skick, är ett bra köp om man får den till ett hyfsat pris! |
|
|
Åsbrink: Grejen var den att du hade bara hunnit skriva det första påståendet när jag börjar skriva på mitt :), sedan så han du före att besvara ditt eget inlägg medans jag skrev.. hehe. Jo den är säkert jätte fin och går troligen precis som den ska, men även så känns 20.000 mil lite för mycket. På nått sätt så blir det lite mer svårsålt känns det som, för min del iaf. Men till ett bra pris så är det nog ingen dålig affär, men som sagt.. då ska man komma överens om ett pris. Den är ju ute för 135k, men det är mkt pengar för 20.000 mil. |
|
|
Den är såld..... Micke.... |
|
star |
Hehe.. Är min gammla pärla, sålde den till en jobbarkompis ifjol! Mkt fin bil, lackskadan är åtgärdad för länge sedan... bilen rullar numer i Gävle mvh Richard |
|
Den är till salu igen! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe, är den vita med BBS fälgarna till salu? Var är annonsen, hade den gått 20.000 mil? |
|
|
Här är annonsen, Länk Jag har mött den några gånger och den ser fin ut. Jag vet inget specifik om den. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
star |
Den där annonsen är gammal, den är såld sen över en månad tillbaka.. (till Storm:s far?) |
M3-Mackan |
Såg jävligt fräsch ut din gamla M3a Star :) Kvar nere i Sandviken ännu förresten? -Mackan- |
star |
M3-Mackan: Jorå den var jävligt fräsch för och ha gått 20000mil Jo man är kvar i Sandviken... har du din gula m3:a kvar llr? /Richard |
| ...varför tar man inte bort annonsen då?? | |
|
Annonsen borde tas bort....fick brumma lite för nån vecka sen, den va riktigt skön att köra!! o fälgarna passar som en ostmacka!!:)...... Micke..... |
|
star |
Ska säga åt Englund och ta bort annonsen när jag träffar honom! |
M3-Mackan |
Star; Jo jag har kvar den gule ännu men inte så länge till förhoppningsvis. Har den ute på annons nu iaf -Mackan- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.