AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.035

M3 E36 i vitt...

Sida 2 av 3
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
sjukt snygg!!!

// Erik

----
No real power -just KCR :)
Mycket snygg. Lite "racig" med de fälgarna och vingen. Hade gärna sluppit vingen, men fälgarna är såpass trevliga att jag kanske hade kunnat köra på dem istället för original. Tror jag :D

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
Helrätt bil som dessutom ligger bra i pris
Riktigt snygg faktiskt, och BBS fälgar är snygga :)

Min M3
Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Ibland förvånas jag över reglerna på detta forum...nu ligger det två trådar uppe som länkar till annonser på Blocket...

När jag la upp en sån post så blev den omedelbart raderad med hänvisning till att "man inte får länka till andra annonssidor..."

Ni är inte så konskventa....
IS
86
IScalle
325i -07
brukar inte gilla vitt men den där var ju inget annat än SNYGG!
Snygg! Gillar inte heller vita bilar men den här var verkligen fin i vitt!

mosse: jag har också upplevt en viss inkosekvens här på AP...

M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk
Fr
41
Fredrik_
325 Coupe -93
Nåt som jag tycker e ruskigt coolt e krit vit bil och svarta fälgar med polerad kant på.
Ja, M3 E36 passar ruggigt bra i vitt, bra pris ocksa... Skulle vara grymt med full GT utrsutning pa denna...
Grabbar, köp den INTE!

nämligen så att jag kanske får jobb snart och då ligger den överst på min lista av inköp, hehe... ;)

snyggaste e36 M3 jag sett på väldigt länge.. eller troligen den snyggaste av alla jag kan komma på. min sommar dröm, om någon får för sig att spräcka min dröm och köper den, så hoppas jag att han säljer den fort pga oväntat barn eller ekonomikris.. haha. ha det grabbar.
Stybbe: Jo, ja ser att du sålt hela vagnparken! :) Maila mig om du vill ha fler bilder på den... fick en massa av killen som har den!

Mvh Tobias
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
foppa.
Det finns bara 2 frontplåtar. Helt rätt men till den äldre modellen finns det 2 olika modeller på njurar Den ena är helt "rundad" och den andra går rakt inåt just innan den avslutat mot ribborna och går uppåt lite. Den vita M3an har dom som som går rakt (plant).
Har alla 3 modeller av njurar hemma så jag vet.

Livet är för kort för att köra diesel!!!
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Måste bara hålla med, mycket fin.
Trots att jag inte e så förtjust i E36-serien måste jag säga att detta exet var oerhört snyggt!!

Sjöberg
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Snuskigt läcker vagn. En av få fälgar jag gillar på en E36 M3 förutom original, BBS:en är supersnygga. Bort med vingen och min våta dröm blir sann!
Tobias:

Länk

dessa bilder har jag, har du andra så skulle det vara fint.
Stybbe: Aha, ja det e de jag fick :) Då så... Hoppas man kan åtgärda skadan lätt...

Mvh Tobias
Det tror jag nog, lacka om hela den plåten.. men det kostar ju såklart och så är det lite drygt. men men, väldigt fin i övrigt verkar det som.
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Johnte: Du har ingen aning om när man bytte modell på de äldre njurarna? Eller satte man dem på olika motorer?
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Crisse: Nej jag har ingen aning men min 318 (som hade gamla)är en 93a och min gamla 325a hade den lite nyare varianten (tror jag) det var en 94b.

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Det verkar som farsan också ville ha en m3:a....
men det dög inte med en 95:a, utan han måste ju
vara värre än mig.....:)
Han äger snart en vit m3:a.....måste testa!!!!!!

Micke...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.