|
|
|
|---|---|
|
Har försökt hitta info ang hur man monterar en M front + M3 speglar (e46) på en 328 Ci - 00:a utan resultat. Har prövat sökfunktionen!!! Min fråg är alltså, är det någon här som kan ge mig några tips som kan vara till min fördel när jag monterar M fronten och Speglar? Tips när man tar lös dörrsidorna? Hur man får lös orginalfronten och skruvar dit den nya? M listen på bagageluckan är det bara att limma fast, eller? Uppskattar verkligen svar då allting ska monteras så fort det kommer från lackeraren! Mvh:Erik | |
| Glömde skriva att alla grejor är köpta på BMW, alltså BMW orginal produkter. | |
|
Hej! M listen är bara att limma dit med den dubbelhäftande tejp som du köpte från BMW på samma gång som du köpte listen. front Länk dörrsidor Länk |
|
|
Så där ska det se ut....tusen tack för hjälpen Zstefan! Nu är det bara att montera.. Mvh:ERik |
|
| undrar om de finns en länk till båda sidokjolarna och bakkjolen avmonteras? hälst oxå hur själva m-paket monteras? | |
|
Jag kan maila en monteringsanvisning med bilder ifall någon vill. Mvh |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Några länkar som kanske underlättar... Mvh |
|
| Jätte snällt om du kan maila mig det, allt som har med hjälp att göra om montering av m-paktet. text och bilder! | |
|
Fick du mailet? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.