|
|
|
|---|---|
Robsarve |
Gomiddag. Det är ju populärt att sätta i våra ZR kit i e39-orna. Så jag tänkte göra en ordentlig installationsanvisning. Problemet är då att jag har sålt min bil... Därmed öppnas en möjlighet för någon som vill få in ett kit i sin bil med minimal ansträngning. Vi fixar installationen under en dag och den lycklige får dessutom en saftig rabatt på sitt kit (900:- istället för 1400:-) Enda kravet är att det är en e39 med BUISNESS och inget annat system och att det är orginal dörrsidor. Maila mig om det är intressant! |
|
vad är ZR-kit och vad ska ni göra med bilen? De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
Robsarve |
Det är ett tvåvägs högtalarsystem som ersätter det som sitter i framdörrarna orginal. Dörrsidorna skall plockas av och högtalarna bytas, sen på med dörren igen. |
| Vad finns det för alternativ för mig som har Professional med DSP? | |
|
Erik du har mail.....*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Robsarve |
Taget! Återkommer med bilder... :-) tycker Erik |
|
Robsarve, fick du mitt mail ? // Martin |
|
marw |
Hejsan jag är mycket intresserad om jag får det installerat. Jag har en e39 med business i min bil. |
| Var kommer ni att lägga ut den installationsbeskrivningen? Är grymt intresserad av ett sådant kit! | |
Robsarve |
Det är bokat vilken bil det blir och skall försöka hinna med det snart. Beskrivningen kommer upp på vår hemsida n-core.se och jag kommer att posta här när det är klart! |
| Låter så frestande, fast jag e förtjust i MB quart ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.