AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
597

Rieger allvarligt talat........vad håller dom på med...

Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Jag har väntat 1 månad nu på grejer ifrån dom, är tomas (på tyskabilstyling) ute och samlar pet flaskor som han ska smälta ner och göra min kofångare av..eller man börjar ju undra...hur j-la länge ska man behöva vänta egentligen
"johan"
Har inte Sunken talat om vilket styling företag du ska vända dig till för att få lägsta väntetiden???
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
hehe...självklart johan snacka om snabbleverans hann ju knappt lägga på luren så stod Seidl fronten från Carfashion utanför dörren inga "pet" flasksamlingar där inte ,tänk om ändå alla andra företag vore likadana....hoppas sunken är ute i solen och fotar som bäst nu...
/Robban
Bilder är på G men det regnar ju bara ute.
Jävla skitväder detta.
Far du till Tullinge Robban, du har väl fått dina flask prylar nu va. nä allvarligt talat far du till Tullinge fastän din bil ej blir klar?
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
vadå regn ..här e ju strålande sol ,eehhhh ja just de du e ju en bit upp hehe..igår trodde jag inte mina ögon när jag gick ut på balkongen (för ALLA billarm gick)det va SNÖ på biltaken!!!!men det var hagel lustigt mitt i Sthlm i juni värsta skumma ovädret kom och drog förbi kanske var här nån halvtimme sen vart de sol igen, har då aldrig jag sett iallafall.Klart jag kommer till Tullinge de e ju i min "stad"....
dit kan man ju nästan promenera från Odenplan..de e ju bara en sådär 15 kilometer.
jag har fått mina fjädertallrikar nu oxå så nu är det bara Rieger man väntar på....kollade med Zeemax om jag skulle tagit deras bakkofångare istället men då får jag vänta minst 4 veckor till...tror annars att även denna skulle gjorts sig bra till Seidl fronten.
/Robban
Vi får höras innan Tullinge så kanske du kommer med cabben och din lösa Seidlfront....Hamburgare är gott.
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
sunken, fick du bilderna ja maila till dig.....vad tyckte du om dom ??? fina eller hur.....
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
rieger ringde.....hehe kofångaren finns nånstans i sverige frågan e bara var schenker har slarvat bort den.......men som kompensation erbjöd dom sig att lacka den ,och det var ju schysst....
Jag har sett bilderna och visst skulle man vilja ha en annan färg än blanksvart, men den är inte helt fel den heller.
Tomas måste nog samla ihop lite fler petflaskor om han erbjuder alla kunder som får vänta på sina produkter.
Schenker har inte slarvat tror jag, du får prylarna i juli tror jag. tyvärr
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
he he .....kanske de ja ....hoppas på det bästa iallafall...den den ljuslila var rätt cool...
/Robban
Jag säger bara det SEIDL det blir FETT!!!!!
har nån kort på "SEIDL det blir FETT!!!!!"
så man får se hur det ser ut

Prinsen_
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
prinsen, kolla på www.carfashion.nu
Seidl är det fetaste kitet som finns ser ruskigt bra ut jag såg sunken bmw på Tullinge ....ASFET
juggen
Rieger suger feta lår....!!!!Har dom ingen direkt förbindelse alls med rieger i tyskland.Eller skickar dom en gubbe som får gå ner och hämta grejorna?Tror det går fortare att ringa direkt till rieger själv.Vänta drygr 2,5 mån på grejorna från rieger innan jag tröttna och beställde från autivogue i england istället.Kolla deras hemsida www.autovogue.com
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Tyskabildepån eller vad de nu heter är inte de enda som är återförsäljare för Rieger i Sverige. Beställ från www.tpk-racing.com annars för hos dem har jag aldrig upplevt några problem.

Mvh
Carsten
Ken
Beställde lite grejor till min bmw från tyska blistylingdepån en tak vinge,ögonlock och en vinge,det tog ju sin tid sen kom lappen på posten......du milde vilken shock jag fick 5500 det va det värsta, sammanlagt så gick allt på ca max 2000:- spänn i tyskland och jag menar att inte fan ska man lägga på det dubbla och lite till
Jag har begärt att få tillbaka min erlagda handpeng från Tyska bilstylingdepån eftersom det är över 10 veckor sen jag betalade in pengarna. Vansinniga sagor varje gång man ringer.Hoppas jag får dem annars blir det konsumentombudsmannen samt polisanmälan!!
Kontaktade Kevin på Atlasbil och får mina fälgar på måndag - leveranstid 4 dagar!!!!!
Ken
Han e en skojig kille Kevin på atlasbil skulle sälja en ac Schnitzer 325 94 för 200 000:- men det verkar som om han har styckat den eftersom han säljer precis alla delar till den baklucka inredning fälgar front mm det är bra tycker jag fler sådana =)
h
BMW-JOHAN
Tyska Bilstylingdepån... Haha, vilket skämt

Beställde grejer därifrån förra sommaren, vingen
som jag beställde, lackad, var full med repor och
en tid efter jag hämtat ut och betalat grejerna
ringer dom och undrar varför jag inte hade betalat.

Fick ju det via Postförskott... det e ingen ordning
på det företaget.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.