|
|
|
|---|---|
|
Länk tvätta, tvätta, tvätta.... | |
|
Mailade till han igår och frågade om den var kvar....har ej fått svar. Kränger skotern i morrn så då tänkte jag ringa på den och kolla läget. ///Robban |
|
|
Kan också tillägga att jag mailade till förra ägaren och han sa att det var värd det priset för den är mycket fin. Men man ska ju inte hitta mycket att anmärka på för det priset tycker jag. ///Robban |
|
|
Dyr med hänsyn till miltalet. M535i är en klassiker, men en bil som gått så långt kommer aldrig få något samlarvärde. För samma pris får man en 535i E34 i superskick, med halva miltalet ungefär. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Samlarvärde? Vet inte om någon menat att den skulle ha det,eller missförstår jag dig Kalle? Jag skulle dock aldrig tveka att handla denna vagn istället för en 535 E34,körglädje i en annan klass helt enkelt. Livligare o roligare vagn får man leta efter.. Visserligen inte gratis,men så börjar det bli sällsynt med M535:or i detta skick. Tar nu bara för givet att den är i ett sådant skick som framställs här och att bilden inte är allt för missvisande. Mvh Janne. |
|
|
Jag tror faktiskt att M535:or med många mil kan få samlarvärde trots många mil. Är den bara i riktigt fint skick både i maskin, kaross och inredning. Sedan är väl inte 25000 mil extremt med tanke på att bilen är 20 år gammal. Men visst, en RIKTIG samlare som är beredd att betala mycket pengar vill säkert ha en lågmilare. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
| Var är bilen annonserad? | |
|
här på powerbörsen? BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.