|
|
|
|---|---|
|
Feta fälgar i all ära, men blev inte detta lite för mycket!? 5-serien är som bäst med 18". Länk Micke | |
| Ser för jävligt ut! | |
|
Det var lite väl stort... En E39 utan M paket är snyggast med 17"-18" och en med bör ha 18" eller 19". M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| Största problemet med bilen ifråga är egentligen inte storleken utan modellen på fälg. Gräslig! | |
|
523 M5 ?? 20" och takbox ?? Fö håller jag med Anders, fula helt enkelt __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Instämmer till fullo. Anders S: "Största problemet med bilen ifråga är egentligen inte storleken utan modellen på fälg. Gräslig!" MVH / Jacob |
|
|
Jag var i New york nyligen och där körde en del home-boys omkring med sådana där fälgar, vissa reflekterade som solkatter och bländade ordentligt. Skulle inte tro att det är godkänt i sverige /Astroboy |
|
|
Nä de var inte snygt men de var mycke fälg och lite däck de var lite coolt. Jag förstår inte det är ju 2 olika fälgar på bilderna ska han sälja 2 uppsättningar eller får man välja?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.