|
|
|
|---|---|
|
Nån som har erfarenheter av "Dayton" däck? Däckhandlarn försöker lura på mig ett par såna till min Z3... *ler* //Stiffe | |
|
Det är en produckt av Tire Factory, en amerikansk däcktillverkare. Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
| Ingen aning vad dem kan gå för - själv har jag beställt Dunlop sport Maxx. Har inte provat dem förut men hoppas att dem är bra. | |
|
Billigt lågpris skit, skulla aldrig montera dessa på min egen z3. Satsa hellre några kronor till och få ett bättre däck. Mvh Henrik |
|
|
Det är Bridgestone/Firestone som gör däcket, så det borde inte va nån skit! Dessutom ett av 3 märken som är helt giftfria enl. svensk undersökning.. |
|
|
jag skulle värdera mer grep framför giftfrihet... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Giftfria... hmpf..... Det är ju bara att se hur den miljövänliga tändvätskan är när man ska grilla... man får använda 2 flaskor för att ens ha en liten chans att få fyr på skiten. Mitt motto är: köp det som står mest varningstexter och som är farligast för miljön så får man grejer som är bra. Skulle nog sikta på samma motto när det gäller däck faktiskt. Så köp nåt från ryssland eller nåt ;) /Magnus |
|
|
Ja det är sant, undrar om dom gör däck i kernobyl? =) Miljöavffettning är ju sååå bra! Ny syn på det hela! //Stiffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.