|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Men M3an ser ju ut så från fabrik. o på den byts inget. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Är det inte röd reflex på bakljuset som löper hela vägen i nederkant som du länkade ut.Men jag kanske har fel,eller så får man be någon gå ut och lysa bak på sina lyktor. /dutta |
|
|
Jo, men de räcker inte enligt tidigare uttalanden från Jesperado. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jesperado: Din teori spricker ju angående M3orna.? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag vet inte hur M3:an klarat sig genom typbesiktningen utan reflexer bak, om den nu gjorde det... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Köp en övningskörningsskylt för 20kr. Köp två stycken reflexer. Köp en tub med OKQ8 superlim. Om ej sax finnes, köp en sådan i samma veva. Klipp ut övningskörningsskylten i två bitar, samma form som reflexerna. Limma fast reflex och magnetskyltsbitar i varandra. Lätt som en plätt att ha i handsfacket och bara sätta fast under lyktorna när det är besiktningsdags eller partybromsarna i blått träder fram :) MVH Johan - www.compello.se |
|
|
Mordiiax: Smart ide. Den lösningen tänkte jag inte på. Jag hade besiktning idag nämligen med mina Cristallook lyse och jag monterade två små Biltema reflexer precis innan jag körde in och sen drog jag väck dom när jag kom ut (med ett blank papper måste jag ju tillägga ;-) ) Fäste reflexerna men en lite del av den klistriga ytan på baksidan. Gick bra att dra väck sen utan märke. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Fundering: Varför finns reflexer, detta onödiga påfund? Varför inte släcka ner aktern helt och måla på mattsvart fäcg, eller varför inte kronans grå-brun-gröna....)) Seriöst: Om alla tänker/gör lika grabbigt som här så blir det garanterat bara mera kontroll och mindre frihet vad gäller bilar och utrustning. Det vore ju synd.. FP |
|
|
Folke: När jag befinner mig i min bil eller om den befinner sig tillfälligt parkerad på gatan så är alltid lyset på. Även vid skläkt lyse så reflekterar glaset ändå så pass mycket ljus att du inte missar den, såvida man inte är halft blind. Men visst jag tänkte oxå tanken när jag slet av reflexen efter besiktningen. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.