|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Tyckte det var dags att sätta tillbaka batteriet i M3an ikväll så jag och David åkte till garaget. Givetvis var vi tvungna att starta upp henne efter vintervilan. Hon startade direkt... Vilket skönt ljud på tomgång, muller! =) David tyckte däcken såg något låga ut så ja tänkte att vi kunde ta en lite tur till närmsta mack (500m). Sagt och gjort... ojojoj... Jäklar va kul det var... Bilsatan drar helt sjukt fint från låga varvtal! :) Däcktrycket var lite lågt, så nu är det tillbax till normalt igen... =) Nu står Dinan och sover igen, men hon ska få komma ut på heltid i slutet av April. Hoppas de har sopat gatorna här hemma då... Vid garaget var det i princip grusfritt *suck* Ska bli riktigt skoj med M-träffen den 1a Maj! *längtar* Det är helt enkelt något magiskt med M-bilarna... David: Nu är det bannemig dags att vi hittar en kärra (M) till dig =) Mvh Tobias | |
|
Jag tog också ett sväng igår med min, ahhh det är så underbart med vår! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
ARGHH! surt att min inte är regbesiktigad ännu!!! Kliar ju i pedalfoten!!! :-( Håll tummarna för mig & bilen på måndag morgon.... |
|
Philly |
aaah, gött med M3 nu =) så man kan leka med de stora grabbarna ;) BMW |
| MEN..man blir inte stor grabb bara för man har en M3 Philly! ;) | |
| & du...kasta upp bilder i galleriet nu!!! :)) | |
|
Philly: Har du henna påställd nu? =) Instämmer med Mosse, upp med den i galleriet! =) Satan va najs väder det är idag. 18+grader och strålande sol!!! :) Har jobbat lite med uppfarten med att lägga stenplattor där M3an kan stå på sommarn när hon ska tvättas! =) Mvh Tobias |
|
|
... och en annan måste sitta inne hela dagen framför en dator :( Usch, man vill verkligen ut i solen! |
|
|
jodu.. jag har varit ute och kört M3 i helgen åxå... DET ÄR KUL:-) BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Tjena Tobias! Var o när skulle den där M-träffen äga rum? Vilken är det som annordna det? Måste man vara medlem någonstans för att få vara med o leka??? Mvh Stefan |
|
| Även jag har kört lite M3 i helgen, det e tyvärr beroendeframkallande kul! | |
|
BMW Stefan: M & Alpina träff Sthlm 1 maj: Länk Karlstad 2005: Länk "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
BMW Stefan: Kolla länken som M5-Power skickade, och du behöver inte vara medlem :) Bara att komma förbi. Ju fler desto roligare =) Mvh Tobias |
|
| Idag tog jag fram min M3! Ställde på den och åkte till besiktningen där den rullade igenom utan anmärkningar, perfekta avgasvärden! Nu är det vår! :) | |
|
Grattis Åsbrink! Ska reg besiktiga på måndag...skitnervös, hoppas det går vägen! |
|
Philly |
hon är påställd och går underbart, INGA missljud i motor, fina avgasvärden, dock sletna däck ;) ooops :) ///M Powa |
|
Mosse: Hoppas det går bra och att modifieringarna inte ställer till några bekymmer! (Visst hade du andra dämpare?) Om inte annat är det väl bara att ta på dig kort-kort och djup urringning? ;) Brukar funka för tjejerna ju! /Marcus |
|
| Tack för det mosse! Jag var också nervös före besiktningen, men det gick kanon den här gången! Lycka till själv! | |
|
Darklight... Dämparna är jag osäker på, men det sitter AC Schnitzer fjädrar på runt om...& ett MK Motorsport (catback) system... Ska prova med nätstrumpor ljus röst & tjejens läppglans.... |
|
|
mosse: det är tur att man inte är besiktningsgubbe... ;) M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Tackar för infon, synd att det bara är så långt att åka! Har ju f.. 50 mil till Sthlm. Får väl avakta tills det blir någon träff här nere! Mvh Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.