|
|
|
|---|---|
| Allt är ju en smaksak, men på en e30 vilken typ av vita blinkers är snyggast, klarglas eller "vanliga" vita glas? Finns visst gråa också. Färgen på bilen är diamantsvart och i övrigt orginal men det ska på en M-technic framspoiler så småningom. | |
|
Tycker vanliga vita blinkers är snyggt! ser inte riktigt framför mig hur klargalsen ser ut till e30... Men annars funkar ju även svarta,blir den rätt clean fram. |
|
| Ja, svarta kanske är att föredra? Har ett bra pris på klarglas men vet inte om det riktigt passar på en så pass gammalmodig bil. Börjar ju se lite klassisk/oldtimer ut och då är det kanske fel att smycka den med klarglasblinkers? | |
|
Jag köpte gråa från MDS och är riktigt nöjd! Smälter in fint i fronten. Köpte även till framskärmarna o de passar väldigt bra där med. Funkade även att besikta med dom på =) Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
| Svarta, helt klart! Eller mörk gråa, för den delen... Vita blinkers "stör" gärna ögat lite, eftersom allt annat är svart runt i kring. Kan passa med vita på en vit bil med lackerade kofångare. Iof är orangea ännu värre... Mitt motto "finnas men inte synas..." | |
SpineKracker |
Original är ju självklart snyggast! |
| Nja, tycker att orginal ser fel ut och skär sig mot bilen i övrigt. Det får bli grå blinkers fram och på sidan. Tack för alla synpunkter och tips. | |
Lundqvisten |
De flesta s.k Pirat blinkers, svarta,vita,osv läcker som spagetti såll När man tvättat bilen, så får man ägna en bra stund åt att tömma alla vattenfyllda blinkersglas. |
SpineKracker |
Ett bra argument för original! Förstår inte hur du kan tycka att de skär sig när de är original, det är ju så en E30 ska se ut!? Men det är ju din bil och du som ska köra den. |
|
Vita blinkers gick ju aldrig att få baktill på bilen, inte ens som tillval från fabrik. Och mig veterligen finns det inte eftermarknadsinsatser med vita blinkers bak att köpa i dagsläget heller (rätta mig om jag har fel). Att bara ha vita blinkers fram och på sidan när det är orange bak begriper jag ej... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
SpineKracker. Den är min bil men jag ska inte köra den. Visst kan det skära sig när det finns alternativ som är kosmetiskt snyggare. Olof O: Hade det funnits baklampor med vita blinkers (i orginalutförande) så hade jag satt på också. Det är inte svårbegripligt. Men finns det inte bak så finns det inte och är inget större problem för mig trots att det inte är jag som ska använda bilen. |
|
|
Olof... Realcar har fått in grymt fräscha bakljus till E30 med bla. vita blink bak ... |
|
|
jag skulle föredra klara vita .... ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.