|
|
|
|---|---|
|
eller börjar dom att stiga i värde? hehe! sök på mobile.de m535i m.v.h jompa Länk | |
|
Menar du t.ex denna? Länk Helt rätt kurs enligt mig....Dessa vagnar stiger säkerligen även här i Svedala snart...Hoppas jag. :) Mvh Janne. |
|
|
Ok,missade din länk....Visst ,klart är att välvårdade "klassiker" stiger :) Mvh Janne. |
|
|
Äldre bilar har högre pris i tyskland helt enkelt..och även m535i. Troligen så är dom här vagnarna rostfria och i bra skick. (mkt ovanligt med rostfria bilar här i sverige) /Pelle |
|
|
7900 euro för en 87a låter ju ganska mycket... visserligen får man ju betala över 200k för en sen 50- tidig 60tals helrenoverad jänkejärn.. men ändå.. // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Den bilen har varit till salu länge, och kommer aldrig att säljas till det där rysliga överpriset. Nog för att M535i E28 kommer att behålla sitt värde bra, men det där är löjligt! Hade bilen gått 5000 mil så hade priset varit någotsånär, men nu kostar den ju i princip mer än en M5 E28 med liknande skick/mätarställning. Störtlöjligt! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
fan får mycket för min då i tyskland har gått 14200mil full service bok alla bes har varit avställd i 5år. sportskinn ingen rost brembo bromsar 18 tums fälgar mm ojojoj vad dyr den blir gav 29000 för min. hahahahahahaha! som sagt man får ju en m5 e28 för dom pengarna. m.v.h jompa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.