|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, är nybliven nöjd ägare till en BMW 523iA Touring -98 och tänkte stoppa in mitt slutsteg med sub i bilen när jag började få lite problem... Radion som är en BMW Business RDS verkar inte vara så jättelätt att fu ut... men om jag väl får ut den hjälper det mig? Finns det lågnivåutgång på baksidan... och remotestyrning? eller är det så att det finns någon annanstans i bilen som man kan koppla på sig? Möjlighet är ju att dra kabel från en befintlig högtalare in på högnivåingången... men det vill jag ju helst inte göra... Någon som har lite tips till mig? | |
eddie |
Nej.Ingen lågnivå.Kanske remote om du har original BMW slutsteg redan i bilen.Får dra nya kablar.Tänk på ström o lågnivå.Dra dem inte i samma sida av bilen. Montana |
|
Hej nej det finns ingen lågnivå på den men det går att plocka ut. Stereon tar du ut genom att ta bort volym ratten som du drar rakt ut, sedan finns ett litet spår där du trycker in en platt skruvmejsel. När du gör det så trycker du en liten fjäder åt sidan. Håll kvar mejseln och dra stereon rakt ut. Jag har för mig att slutsteget har optisk kabel = svårt att ta lågnivå därifrån. Mvh Ingo E39 -97 med 19" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.