|
|
|
|---|---|
Philly |
Hejsan. Jag skulle vilja sätta i den "stora" färddatorn i min M3. Är det bara att dra ut den gamla och sätta i den nya och sen fungerar allting som det ska??? BMW |
|
Nej, Philly så lätt är det sällan, men om du har tur så är sensorerna på plats och kablaget dragit för den stora datorn så det är bara plug & play. Detta gäller bara ifall du e lite tursam i annat fall låt bli att ens fundera på det. Kul att du äntligen har köpt dig en M3! Gött med lite extra mos under huven va ;) |
|
|
Ja,, så du belv tillslut med en m3:a,, kanon! Slånger du upp lite blider nu då?? "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Jo jag vet en som lyser upp i byn nu när han kör M3!! hehe. Förresten så är bakdäcken redan slut nästan! Många ringar igår framför vidokameran! Vi ska ut o filma ikväll o köra tydligen illegal streetrace ikväll med säger dem! Kameran ska finnas på plats också så det blir nog ett eller annat klipp utlagt här sen!!! Våren är här! ;) Grattis till bilköpet förresten philly! Mvh Stefan |
|
Philly |
Hehe...japp, nu är det M3 som gäller =) japp, däcken tog slut på 2 dagar :D BMW |
|
grattis grattis, äntligen =) MVH |
|
|
Nöjd nu eller? Lite roligare att köra än 316 va=)? Kom upp till staden och visa den någon dag! ///Wikingsson |
|
Philly |
nää, min 316 va snabbare :P sett din bil me henke, ruggigt fin! ///M Powa |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.