|
|
|
|---|---|
|
Ni som har bilarna avställda på vintern, har ni ställt på i helgen ? Ställde på själv i fredags och snart kört 30 mil. Projektmannen | |
|
Apropå påställning, är det samma sak som med avställning? Om jag ställer av bilen den 1:a november så får jag betala skatt för hela november. Är det då samma sak ifall jag ställer på bilen 24 april så får jag betala skatten för hela april? (I så fall väntar jag hellre 1 vecka och betalar majskatten endast) /Marcus |
|
| det stämmer Darklight !! du får betala för hela april ... du får även köra på bilen i 3 veckor om det inte ligger nått körförbud på bilen när du ställde in den för vintern sen efter 3 veckor ska skatt och försäkring betalas in ...avställningen gäller från datumet du ställer av bilen ...om jag har fel får nån rätta mig ..... jag ställde på min bil i fredags ! mvh | |
|
Min Blev väckt idag :D (söndag) Länk min pärla |
|
|
Ställde på i fredags ;) MVH / Jacob |
|
|
Det tar nog i alla fall 2 veckor till innan kommunen fått för sig att sopa vägarna ordentligt, så jag avvaktar nog framtagandet av bilen en stund till :) /M |
|
|
Jo då min gick på i lördags, härligt att köra ut i solskenet och glida lite igen. Ser fram till nån trevlig träff lite senare på vårkanten. Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.