|
|
|
|---|---|
|
Har sett på mobile att det finns några bilar som är tysk reggade som står i england. Vad är grejen med att köra dit dom å sedan annonsera ut dom på mobile? Dom säljs otroligt billigt, verkar helskumt! Någon som vet? "OUR HARDWARE RUNS BETTER WITHOUT WINDOWS" BMW! | |
|
Har via mobile haft kontakt med några säljare i england. som du säger - väldigt låga priser. De bilar jag varit intreserade av har alla varit fiffelsäljare. Gamla hederliga deposithistorien. Alltså "reservera" bilen mot en handpenning. Jag säger inte att alla engelska annonser är fake. Men de jag hittat med alltför låga priser har alla varit det. Se upp! |
|
|
Bilpriserna här i England är väldigt lika dom svenska. (Med undantag för Italienska bilar som har dåligt rykte och säljs billigt) Hittar du nåt som är väldigt billigt så är det nästan garanterat bluff MVH/Dan 523-00 |
|
|
Man kan hitta fynd i England när det gäller bilar som enligt engelsmannen är "felstyrda" (=vänster) . Tex M3e30, som jag tror endast finns som v-styrd, ligger ganska rätt i pris. |
|
|
BöjörnB, M3 E30 finns mycket riktigt som vänster styrd. Dock finns det en ombyggt högerstyrd i Thailand. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Bara vänster styrd... Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.