|
|
|
|---|---|
|
Hur ska jag koppla in dörrkontakterna till mitt Cargard 950s på min 530i -89? Har mätt lite uppe vid innerbelysningen men inte hittat något att koppla in mig på... Hur har ni gjort när ni kopplat in er på dörrarna i E34? Har kopplat allt annat med fint resultat... =) | |
|
Välkommen till forumet! Prova gärna sökfuktionen det finnns mycket att hämta där, t ex: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tackar! =) Har sökt en del på forumet nu och googlat lite det oxå utan något vidare resultat... Tror inte att jag ska behöva tjuva in mig på var och en av dörrkontakterna... Borde väl finnas en fin liten kabel att koppla in sig på? Hur har ni andra gjort? Säkert busenkelt o jag ser nog inte skogen för alla träden... Eller så är jag helt enkelt ute och cyklar i fel kanot... ;-) Härligt forum förresten... |
|
|
verkligen ingen som kan tipsa? =( |
|
|
leta reda på den kabeln som går till lampan i taket så gjorde jag iaf å det verkar fungera felfritt :) själv har man kvar centrallås å ngn startspärr *suck* men det går framåt iaf |
|
|
Eftersom innerbelysningen tänds då man lyfter handtaget, är detta inte helt bra. Läs länkarna i den andra tråden. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hmm min innerbelysning tänds inte då jag lyfter på handtaget har jag nått roligt fel på min bil då :) och vad kan det vara för fel? blir till å koppla om lite i sånna fall |
|
|
Jag har ett tips om det här med innerbelysningen. Jag har tagit ur kontakten till mickrobryttaren vid handtaget. Pga att man vill inte att tjuven lätt ska kunna gå fram till bilen och bli hjälpt av den att se in. Mvh Tobias |
|
|
Normalt skall man koppla in sig på varje dörrbrytare, jag tror detta framgår av kopplingsschemat som medföljer larmet. Bl.a gör man så för att larmminnet och statusindikeringen skall få rätt info. FP |
|
| Har för mig att cargard har instruktioner för olika bilar på sin hemsida | |
|
kolla här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.