|
|
|
|---|---|
|
hallå!! kan man trycka i 24v i en e30 325?? vad säger dom på bilprovningen?? passar det över huvudtaget?? jätteglad för svar & tips | |
| ingen som vet nåt?????????????????????????????? | |
|
Halloj, ja har en polare som har en 525 24v i sin e30. Vad jag vet var det nog inga större problem, endast motorfästena. eftersom det var en effektökning på under 20% från 325an så klarade han besiktningen som ett vanligt motorbyte. men det e juh här i finland. vet inte hur sveriges regler e. lycka till! //air |
|
| man tackar och bockar fick han bygga om motorfästena?? eller vad gjorde han?? | |
|
Han gjorde helt nya själv. kolla in den här sidan, Länk , vet inte om det finns ngt vettigt där, men det e juh kul att se iallafall. //air |
|
|
dat ska ju finnas e30 cabar med 24v -92 -93 or en som jag kände för ett tag sedan hade en e30cab med 24v den satt i från fabrik så det kanske finns såna motorer att köpa beg ?? bmw 24v |
|
fradric |
"marbjo" snart får du ialla fall schysta fälgar!!!! (Jonas) |
|
(jonas) jajjemen det får jag det blir ruggigt sjysst björn |
|
|
hmm. vadå för fälgar ? (= jag funderar på sommarfälgar till min e30, men vet inte va ja ska ta. förslag ? har du bilder ? //air |
|
| tjena luften jag fixar en bild när jag kommer hem från jobbet!! | |
| air fick du bilden????????? | |
fradric |
Hämtade fälgarna från däckfirman idag.(Grymma)!!!! |
| coolt då vi ses på lördag | |
|
marbjo jo, schysst... har själv endast ett par Alpina 15" i nödfall, vet inte va ja ska köpa ännu. svårt att hitta till ngt vettit pris här i Finland. //air |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.