|
|
|
|---|---|
marw |
Hejsan. Funderar på att sälja min vagn. 1998 523i 9900 mil. Cosmosvartmetallic. M-ratt, M-knopp, Fjärrstyrd kupevärmare, BMW fjärrstyrt Larm, Sommar (17 Bmw-original 255/40/17) och vinterhjul på fälg. ECC, ACS, Elhissar fram och bak, elspeglar, förberedd för växlare, Stora färddatorn, fällbart baksäte, skisak. Bra skick. Full servicebok från BMW, kvitto m.m. Svenskåld. Svarta Skinnsäten. Mer eller mindre pedantskött. Inga repor eller bulor och inga konstigheter. Nyservad. Hade tänkt runt 100.000. Är det för mycket? |
| Hade själv begärt något i den stilen, men slutpriset blir kanske 85.000kr | |
marw |
85.. Fy.. Känns nästan som bilarna är billigare i Sverige än i Tyskland idag. |
|
Tror tyvärr också på nåt sådant. Kollade lite bland radannonserna i GP idag och jag höll på att trilla av stolen när jag såg hur billig E39:an blivit. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Det är faktiskt helt sjukt att man kan få en sån otroligt fin bil för dessa pengar. Tror inte vanligt folk (volvoåkare) fattar detta. 85 tusen det är ju nästan vad en eu moped kostar. Man ska kanske inte heller glömma bort att det ändock är en 7 år gammal bil. Men med 9000 mil så är det ju mycket mat kvar på den |
|
marw |
Känns nästan som jag behåller denna. för 85 släpper jag aldrig min vagn för. Jag köpte själv denna vagn för 110.000 för 3 månader sen. Lika bra behålla och njuta |
|
jag personligen skulle lätt kunna tänka mig att lägga 110' för en ärlig svenksåld, lågmilad 523, men det är jag det. |
|
marw |
danielb: Exakt så resonerade jag också. Hellre betala lite extra och få en bra hållen, lågmilad, ärlig svensk bil. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.