|
|
|
|---|---|
|
Mitt Defa larm är lite knepigt, ibland mitt under körning så börjar lysdiod indikatorn att blinka snabbt och sen när man parkerat och larmat på bilen så kan den utlösas automatiskt ibland. Kan det bero på glapp nånstans eller är det själva styrenheten som är kass ?!? ** be as free as you want ** | |
|
Hej Deetoy! Defa larmet blinkar när någon av brytarna har triggats, vilket inte borde hända när du kör.. Men glappet förklarar nog även "falsk-larmandet" Skulle kolla alla brytare! /JS |
|
|
Ok, ska ta och göra det .. ** be as free as you want ** |
|
|
har samma problem med mitt defa-larm. Precis som jörgen säger blinkar lampan på larmet när den indikerar att ex. dörren öppnas. Min brukar kunna blinka om man kör rejältt fort. Larmet sätts oftast igång när det börjar bli kallt på nätterna. Jobbigt värre. Samma problem för dig Deetoy? |
|
|
Ni har då inga problem jämfört med mig.. Mitt defa larmar automatiskt precis som det ska, men jag lyckas inte larma av det. Batteriet i dosan är ok, men larmet verkar inte få signal. jäkla jobbigt att behöva koppla ur bilbatteriet för jämnan för att få larmet tyst. vad tror ni ska jag skrota det larmet eller?? BMW rules! |
|
| JAg hade samma problem ....Kolla så att bageluckan är ordenligt stängd! (Bara ett litet tips asså!) | |
|
Bara som parantes kan jag säga att mitt CarGard 850S som PM Billjud monterat funkar klockrent! www.malte-racing.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.