|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
| Alla som förbjudit vätskor i bilen - om tjejen vill förflytta sig till baksätet med en då släpper ni nog på den regeln va?? | |
|
Schwein: förstår dig med tanke på din bil. några bilder på skönheten lär ju vara i mint conditionmed tanke på hur du sköter den=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI Bilen är ju begangnad men i väldigt fint skicka skulle jag vilja påstå.. Ska göra mitt bästa att hålla den så fin tills den får en ny ägare, det är den värd. Jag har några riktigt fina bilder på bilen, men jag har ingen privat server att tanka upp dem på, får ta tag i det i framtiden! Ieszek Nej nej.. det går bort, sist det blev tjat då fick jag stanna i skogen. =p Mvh |
|
|
Det är skönt att ha tvåsitsigt, inget snack om hur många som ska åka med... (än så länge iaf). Enkla regler *Sparka av skorna innan man sätter sig, ej på bilen... *öppna/stäng dörren med handtaget, HELA tiden, inte öppna lite grann o sen ta i fönstret. *Öppna dörren tillräckligt vid avsittning för att inte sparka på den. *Dricka och ätande i måttlig mängd under kontrollerade former. *Stäng/öppna bakluckan med därför avsedd anordning. *Inga vassa kläder. *Självklart ingen rökning, även om cabben är nere. Det var några iaf, känns inte så allvarliga utan mer som sunt förnuft. Tyvärr alldeles för många som saknar den förmågan. //Björn |
|
|
1. Ingen rökning 2. Ingen mat eller dryck (vatten undantaget) i bilen 3. Inga skor i bilen. 4. Inga smutsiga eller "vassa" kläder 5. Absolut inte ta på lacken eller pilla på inredningen |
|
|
Om de som skitar ner faktiskt HADE städat efter sig så ok, men eftersom de inte gör det så gäller följande: KRAV: Bälte på, inga fötter på instrumentbrädan, inga skitiga skor på framstolarnas ryggsidor, absolut ingen rökning, jag bestämmer om rutor skall vara öppna eller ej (hatar det där vobblande ljudet när nån i baksätet skickar ned rutan max i 120), jag bestämmer volymen på stereon SAKER JAG OGILLAR MEN INTE ALLTID SÄGER TILL OM ÄR NÄR NÅGON: Lägger in en prilla och torkar av fingrarna på mattan, fipplar med AC'n fast det är uppenbart att de inte fattar ngt, petar näsan (nåt kommer alltid ut!), sitter och gräver i handskfacket lite planlöst så allt kommer i oordning, använder askkopparna som sopkorgar, pressar in fler än tre passagerare (mittplats bak är kass). TILLÅTET: Hundar (på filt), äta och dricka, sitta i baksätet (hehe...), lasta vad som helst som är rätt emballerat, min son (2 år) får även leka med pizzaluren. /Fredrik |
|
|
Wik: Var lägger du skorna? I skuffen? Hur gör du själv på vintern? Ställer skorna i takboxen? |
|
|
1) Ingen rökning (förutom Cohiba´s.) 2) Ingen dricka (förutom en torr Chablis) 3) Inga djur (förutom gulliga sådana) 4) Minst 600k i årsinkomst. (gäller ej snygga brudar) |
|
|
får göra vad som hällst i min bil städar den max en gång i halvåret era förbannade pedantiska människor |
|
|
Jag åker nästan alltid ensam. Men ibland åker andra med, Jag har spelat in en ljudfil som jag spelar upp då jag har passagerare med i bilen. Som ni vet så har de alltid en säkerhets demonstration på flygplan innan start. Jag har efterliknat den men den innehåller bla. följande punkter. *Rökning är ej tillåten. *Bältet skall spännas på. *Sitt rakt och stilla. *Knappar,inställningar, musik sköts av mig *Inget kladdande på rutor *Ha en trevlig resa och önskar snart ett återseende. |
|
|
I min V70 har jag Herrgårdsvagnspkt - Bl.a uppfällbart bord till baksätet med PET-flaskhållare! Så det är fritt fram att äta & dricka! Praktisk bil! ;-) (Nu har man bara en till BMW kvar att avyttra!) Memento te mortalem esse |
|
|
De flesta här verkar lite besatta... Ta det lugnt |
|
|
tagge gött mos ;) |
|
|
Swunge : Vilken fantastiskt bra idee ! Nu tar jag fram microfonen och gör likadant. fö. ingen dricka ingen glass inget kladdande på rutor rör EJ fönsterhissar (hatar ochså wobblande ljudet) slå ej i dörrar vid stängning inga skor på skinndetaljer |
|
|
att dom är trevliga, resten skiter jag i vafan det är ju bara en bil ingen glasvas vi snackar om |
|
| då skulle ni ha en tjej från thailand dom ser bilarna som transport typ LASTBIL | |
| Thailand har en märklig trafikkultur. Åkte taxi där en gång när föraren bumpade i framförvarande bil kraftigt med rejäl buckla som följd, utan att någon reagerade eller stannade. Körde bara vidare som om inget hänt. Det var en helt sjuk situation för en svensk med en massa regler och förmaningar och hysteri kring trafik inbankat i skallen. | |
|
hmm..inget rökande i bilen.. typ enda regeln jag har =) |
|
|
ingen förtäring inget gnäll om blinkers när man e enda bilen på vägen släng inte igen dörren aldrig 3 bak inget gnäll om något alls i bilen (musik, blinkers å viktigast inget gnäll om hast.) |
|
| swunge: skulle du kunna lägga upp ljudfilen så andra kan använda detta i fin-åken | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.