|
|
|
|---|---|
|
Har någon sett 523 an som är ute i börsen för 58 000 i stockholm.Jag är ruskigt sugen men vet ej om jag törs med tanke på om det är en skojare......Stämmer allt är det ett klipp. Hoppas på snabba svar. Mvh /Nr21 | |
|
Ja du menar den här bilen: Länk Om nu säljaren är på väg utomlands så kan det vara ett klipp. Det är väl en importbil efter vad jag förstår, därav att mätarställningen kontrollerats av BMW Solna. När det gäller mätarställningar på importbilar så är det inte 100% säkert att dessa stämmer trots att de kontrollerats här i Sverige. Dock så ska jag säga att om jag själv var intresserad av bilen så skulle jag inte avskräckas av frågetecknet runt antal mil på bilen. Det är det allmänna skicket på bilen som avgör... Åk och kika på bilen vet ja och bedöm själv skicket... // Jögge Länk |
|
|
Länk Kolla datum och stämplar mm i serviceboken noga... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Länk Hur det kan gå om man inte är tillräckligt noga... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Antagligen är den skruvad, men mycket mer intressant är skicket som Jögge38 skriver. Man får ta med i beräknigen att den kan ha gått dubbelt så långt... Mvh |
|
|
Kolla skicket och rasta den ordentligt. Känner du sedan att motorn går bra så det bara att slänga upp lädret. SF |
|
|
tackar tackar för all hjälp och förslag .Nu återstår det bara att få tag i herren som äger bilen så jag kan fara dit och inspektera den men den kanske redan är såld. Jag är även sugen på en 740 E32 ,vet någon om det finns någon pärla till salu. Jätte tack till er ...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.