|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har tänkt att byta ut väghållningskittet (AC Schnitzer original) som sitter i min BMW 325 AC Schnitzer. Hade tänkt köpa några som är ställbara i höjd och hårdhet. Vad rekommenderar ni? H&R etc? Fram med förslag samt argument och helst vart man köper dessa för bra pris... /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk | |
|
Hej igen. Verkar som alla kör med BMW original här? =) Vad tror ni om FK Automotives kit? Är ju ett "budgetmärke", men väldigt bra enligt många. Vilket FK kit skulle ni välja? Highsport Coilovers Länk Koenigsport Coilovers Länk Silverline Plus Coilovers Länk Silverline Plus X Coilovers Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
blitz |
köp H&R Coilovers har det på min m5 |
|
KONI har ett kit också, ring stötdämparverkstaden och hör. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Vad är priserna på FK prylarna? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Hej. Jag har 'sponsorpris' så jag vet inte vad de kostar normalt. Men ett Highsport kostar nånstans runt 10k till min bil. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Jag köpte KW's Coilover kit variant3 till mässpris 16800:- av Dr Olsson. har inte hunnit montera dom än men dom verkar ju bra går att ställa i höjd. retur och kompression. Hade H&R Coilovers innan men dom gick sönder! -=Inget Pys Bara Mys=- |
|
|
Highsport Coilovers E36 ej M3: 7300:-, E34 M5: 8500:- Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.