|
|
|
|---|---|
|
Hej! Igår köpte jag min första BMW! En 325 Coupe 93a! Vill bara säga att jag tycker bilen är helt underbar och det känns som jag gjort ett riktigt bra bilköp! Hoppas allt håller som det ska. Ordentligt servad var bilen iaf! /martin | |
|
Grattis! =) Lägg upp bilder i galleriet om du kan =) Hoppas du kommer ha kvar den länge... Ha det! Mvh Tobbe |
|
|
Det är bara att grattulera... Välkommen in i en ny värld: "BMW Världen" //Cosmos E28 Registret # 160 |
|
|
Då sitter ett GRATTIS på sin plats. Mvh Johan |
|
|
Bmw världen är underbar, var inte ett dugg intresserad av bilar förrens jag köpte min BMW, nu är jag frälst! Älskar e36:an, hoppas du får lika mkt skoj som jag haft! |
|
|
Särskilt Coupé!!för jävla härligt med tvådörras!!Vårda den bara väl så håller den ihop i många mil!!! Mvh Ricke |
|
| Bilder i galleriet kommer så fort som möjligt (någon gång under nästa vecka tror jag)! | |
|
Grattis!!! min första beemer köpte jag för 2 veckor sen!!! Man är ju helt frälst i den! ska ochså lägga upp den i galleriet,till våren blir de efter jag slängt på 17tummarna! Mvh Marcus |
|
Shooter_AJ |
Grattis! Har själv haft min första i snart tre veckor. Mvh Andreas |
|
Grattis!!! Du har precis skaffat dig en kannon kärra Mvh: Christer Hellre leva en dag som varg än 100 år som får! |
|
|
Har haft min första BMW i drygt 4 veckor nu. Helt underbart... Gillar linjerna och draget. PS En volvo försökte dra mig vid ett rödljus imorse på väg till jobbet. Oj oj oj ... han försvann snabbt... ;) (V40 2.0T) /Daniel |
|
knackarante |
Grattis!! Är själv ute efter 325 cuope 92-92, om man får fråga hur mycket fick du betala? benknackarante@passagen.se |
|
Och en annan har även jag min första BMW! Efter att ha ägt över 35-40 bil sedan lörkortet så har det nu blivit BMW's tur... Fast jag kan skyda mig med att säga att det är flickans bil! :-) /Jimmy www.lazzat.nu |
|
|
Grattis Martin och välkommen till en underbar värld! Vårda din beemer och jag lovar att du kommer att få många trevliga mil med den! Själv är jag inne på min 3:e beemer. Den första (323 -80, E21) köpte jag innan jag ens hade körkort. Efter dess har jag varit fast i "BMW-träsket". :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.