|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Jag måste färga mina säten i bilen. Är det någon som VET var någonstans jag kan lämna in dom. Har sökt men hittar inget bra svar. ps i stockholm | |
|
Mr CAP kan tydligen göra detta. Jag ska lämna in min bil till Mr CAP snart, då de skall färga om 'mitten sömmen' i förarstolen som börjar visa tecken på slitage. Jag visade detta för Mr CAP, och de klippte av en bit skinn från en överbliven bit på underdelen av stolen, sedan skickade de iväg den för exakt färganpassning. De ringde för ett tag sedan och sade att min färg har anlänt. Så nu skall den lämnas in och få sömmen omfärgad:). The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Tack Tack | |
|
Jag hänger på med en fråga, kan man färga det grå skinnet till svart... Tycker det är snyggare med svart skinn. |
|
|
Seven_ Ta gärna någon bild före/efter :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
1995: Jag är osäker angående färgbyte...ring Mr.CAP, så kan de säkert besvara din fråga. Tsaros: Ska ta bilder...:) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Stolarna ska in till mr cap på onsdag jag tar alfan på samma gång. |
|
|
Seven: Hur blev resultatet? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Seven hur gammal var din bil när skinnet for. På min förra for färgen efter 4 mån och 1300 mil, riktigt uselt. mh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.