AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
622

Bmw 535ia är värd typ inget eller ?

Visa användare
661
nikke25
BMW 540/6 Touring -96

BMW 523 IM -00
Har ute min bimmer till salu men endast tre personer som har kontaktat mig och inte var de särskilt intresserade heller, vart är marknaden på väg.........

24000 begär jag men det står still, vad är de värda egentligen ??

Ska man behöva lägga ut den för ett sånt underpris så det svider i själen usch , tror jag inte ska ha bil mer efter detta :)
/niklas
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
Är väl än av de minst heta E34:orna, M30 + automat + 24000 mil gör att många blir lite rädda/ointresserade. Men kring 18-20000 tycker jag nog du ska kunna få ut om bilen ser bra ut, är besiktad och fullt körklar.
Jag förstår igentligen inte att fler inte kör/köper bmw. Så mycket bil för pengarna kan man ju aldrig hitta. T.ex en 535 har nog mer utrustning och finesser än vissa nya bilar har idag. Sjukt.

Länk
bmw,m3
Om du bara är ute efter att sälja bilen så är de så mycket att välja på nu så de är inte de lättaste att sälja sin bil i rent kontant köp om den inte är i toppskick + bra pris

försök istället om du nu inte har en annan bil att ta en billigare bil i inbyte + pengar eller byte dyrare. brukar funka för mig i allafall å jag byter bil så ofta jag kan å har råd.

Mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.