|
|
|
|---|---|
|
Någon som har något tips (förutom hos BMW samt Stylabilen)? Jag är sugen på att byta från min orginal front till en M-Sport II front. Tyvärr tar BMW en himlans massa pengar mer för en komplett M-Sport II jmf med den orginalfront som jag har på bilen i dagsläget (328 Touring-00). Lister, fästen och dimljus gör att min verkstad säger att jag måste betala ca 4500 kr emellan om jag vill byta. Grejen är så här; jag har bilen på verkstad eftersom den skall repareras p.g.a. skadegörelse samt stöld av extraljus. Fronten skall bytas hur som helst även dimljusen som också är kraschade. Verkstaden sade dock att det kommer att bli en "mer kostnad" för mig på ca 4500 kr om jag vill byta till en M-Sport II front jmf med en ny orginal front. Tanken som slog mig då är att det kanske går att hitta något annat företag som också säljer M-Sport II frontar fast till bättre pris än vad BMW själva gör... Om inte, är det möjligen någon här på forumet som har en smart idé som gör att jag kan på ett smidigt och hyffsat billigt sätt kan byta till en M-Sport II front nu i samband med försäkringsjobbet som skall göras? Trevlig helg! Mvh //Fredrik | |
|
Tycker det ar lika bra att kopa ett komplett paket. Koper du fronten lost blir det mycket dyrare, paketet ar rabatterat. Kan fa nytt komplett paket inkl front, kjolar, bakre stotfangare, dimljus, luftkanaler, diffusor och galler, med frakt for 8900. Billagare an BMW och styla bilen (styla bilen tar 9700 + frakt, bmw tar 12') Annars far du leta annonser eller pa skroten... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.